سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل دارای ویژگی های خاصی است که مهم ترین آن بحث رعایت اصول سئو و استفاده از درگاه پرداخت مطمئن است.طراحی سایت پلان هتل با دوروش انجام میشود

طراحی سایت هتل

معمولا طراحی سایت پلان هتل جزء دسته طراحی هایی است که نیاز دارد تا خدمات و ویژگی های هتل به خوبی در آن ذکر شود. در واقع مسافران اغلب هتل هایی را انتخاب می کنند که بتوانند پیش زمینه خوبی از آنها داشته باشند و به اصطلاح آنها را بشناسند.بنابراین زمانی که می خواهند هتلی را رزرو کنند ابتدا سایت آن را بررسی می کنند تا به شناخت نسبی از آن هتل دست یابند.

بنابراین در طراحی سایت پلان هتل اولین ویژگی که نیازمند رعایت آن هستیم این است که سایت را به گونه ای طراحی کنیم که در حین زیبایی و سادگی بتوان ویژگی های هتل اعم از خدمات و سرویس های آن را به صورت واضح و کامل بیان کرد.مورد دیگری که در طراحی سایت پلان هتل باید در نظر داشت سلیقه مسافران و تجربه کاربری است.اغلب مسافران دوست دارند زمانی که وارد سایت هتل می شوند بتوانند به سادگی با آن کار کنند.تمامی فیچر ها و منوهای هتل کاملا در دسترس باشد و از پیچیدگی های کار با سایت کاسته شده باشد.

طراحی سایت پلان هتل دارای چه فیچر هایی است؟

برای طراحی سایت پلان هتل باید از موارد زیر استفاده کنیم.در طراحی سایت هتل فیچرهای زیادی اغلب به کار برده می شود.این فیچر ها همواره کیفیت یک سایت را بالا می برند و به کاربران کمک می کند تا بیشتر با خدمات هتل آشنا شوند.در زیر به بیان این فیچر ها می پردازیم:

استفاده از گالری تصاویر

گالری تصاویری که از هتلداری می توان به نمایش گذاشت نشان از کیفیت خدمات،نحوه ارائه سرویس،بیان ویژگی های کاری و ارزش و اعتبار یک هتل دارد.لذا اگر طراحی سایت هتلداری انجام می دهید تا حد امکان سعی کنید از تصاویر باکیفیت و خدمات هتل استفاده کنید.برای بسیاری از مسافران دیدن این تصاویر مهم است.

رزرو آنلاین

رزرو آنلاین هتل یکی از مهم ترین مواردی است که یک گردشگر یا مسافر به سایت سر می زند.اگر مسافران هتل شما را برای اقامت انتخاب کنند مایل هستند که بتوانند کارهای رزرو آنلاین را به راحتی و بدون مشاهده خطاهای سیستمی انجام بدهند.بنابراین تا حد امکان سعی کنید در انتخاب درگاه پرداخت آنلاین خود دقت کنید

سئو سایت هتلداری

از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت هتلداری بالا بردن رتبه سئو آن است.کاربران بسیاری در جستجوی یک هتل خوب در اینترنت هستند.اگر هتل شما با کلیدواژه های مختلفی که آنان اقدام به سرچ می کنند به نمایش در بیاید، توانسته اید 50 % در جذب مشتری پیش بروید.50% باقیمانده آن به نحوه کیفیت خدمات و سرویس شما باز می گردد.

ریسپانسیو دیزاین

ریسپانسیو دیزاین از فیچر هایی است که سبب می شود کاربران بتوانند با وسیله های مختلف نظیر لپ تاپ،تبلت،گوشی هوشمند وارد سایت شما شده و عملیات رزرو را انجام بدهند.اگر بتوانید از ارکان مختلف طراحی سایت استفاده کنید سرانجام سایتی معقول خواهید داشت.

آیا قرار دادن عضویت در خبرنامه در طراحی سایت پلان هتل مهم است؟

شاید تصور بر این باشد که یک هتل همواره می تواند جهت اقامت رزرو شود یا رزرو نشود.اما در واقع اقامت در هتل تنها یکی از خدمات هتل است.بنابراین خدماتی که به صورت لاکچری در هتل ارائه می شود همیشه برای کاربران جذاب بوده است.برنامه هایی که یک هتل می تواند جهت گردشگری قرار بدهد می تواند به صورت خبرنامه هایی برای افراد در نظر گرفته بشود.هتل ها می توانند خبرنامه اخبار تور های لحظه آخری،اخبار آفرهای اقامت در هتل و سایر اخبار را نشر بدهند.مطلع شدن از این اخبار می تواند پیشنهاد هایی ویژه برای مسافران و گردشگران باشد.

آیا برای طراحی سایت هتل از قالب های آماده استفاده کنیم یا کدنویسی کنیم؟

در طراحی سایت پلان هتل می توان از روش های مختلفی استفاده کرد.این روش ها به دو دسته استفاده از قالب های آماده( وردپرس،جوملا و لاراول و..) و استفاده از کدنویسی با زبان های مختلف(asp.net,php,react js,…) است. با توجه به اینکه طراحی با روش کدنویسی نیازمند یک تیم قوی و خبره است اغلب مطمئن تر از روش استفاده از قالب های آماده می باشد.زمانی که شما از روش کد نویسی استفاده می کنید امنیت سایتتان بالا می رود.امنیت یک سایت هتلداری زمانی معنا می یابد که سایت شما مورد حملات مختلف قرار بگیرد.

در این صورت هتل شما اعتبار خود را میان گردشگران بین المللی و داخلی از دست خواهد داد و خسارات جبران ناپذیری را به بار می آورد.در طراحی با روش کدنویسی می توانید به سادگی هر قالبی را که بخواهید طراحی و پیاده سازی کنید.قالب را به راحتی توسعه بدهید.

اما در روش طراحی با استفاده از قالب های آماده شما نیازمند این هستید که بتوانید قالب ها را ویرایش و یا ترجمه کنید.با استفاده از قالب های آماده نیز شما می توانید وبسایت خود را امن نمایید اما از آنجایی که سورس کد های یک قالب آماده اغلب در دسترس عموم قرار دارد امکان آسیب بیشتر خواهد بود.

قیمت طراحی سایت پلان هتل چقدر است؟

قیمت طراحی سایت پلان هتل بسته به اینکه وبسایت شما شامل چه خدمات و ویژگی هایی است متغیر است.در خصوص قیمت طراحی سایت هتل می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید و ویژگی های مورد نظر وبسایت خود را بگویید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند. هزینه طراحی سایت پلان هتل اغلب بدون امکانات سئو تعیین می شود. در صورتی که نیاز به کانفیگ سئو هم دارید می توانید در شرح امکانات سایت با ما در میان بگذارید.

از این که در مقاله طراحی سایت پلان هتل همراه ما بودید سپاسگزاریم . چنانچه در مورد طراحی سایت هتل سوالی یا ابهامی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید.همچنین اگر ایده طراحی سایت هتل را دارید اما نحوه طراحی و پیاده سازی برایتان مشکل است می توانید با ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما طراحی را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند.