سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران

رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران

رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران

رشته حقوق ( رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران)

رشته حقوق یکی از رشته های علوم انسانی می باشد توانایی های فردی لازم برای یک دانشجوی حقوق عبارتند از جسارت، قدرت استدلال، خلاقیت ذهنی و فن بیان خوب لازمه موفقیت در این رشته است. ممکن است که بدست آوردن لیسانس حقوق کار دشواری نباشد اما حقوقدان شدن بسیار مشکل است. چرا که علم حقوق امروزه با جامعه شناسی، روان شناسی و علم فلسفی آمیخته شده است و یک حقوقدان باید از این علوم اطلاعات کافی داشته باشد.

در حال حاضر به دلیل توسعه این رشته و تعداد زیاد فارغ التحصیلان آن که از دانشگاه های دولتی و غیر دولتی وارد بازار کار می شوند، یافتن کار مناسب برای فارغ التحصیل لیسانس و دشواری های توام است بخصوص متقاضیانی که علاقه مند به کار خاصی مثل وکالت در این رشته هستند، محدودیت هایی مواجه می شوند اما در این کل یک دانشجوی علاقه مند می تواند پس از گواهی لیسانس و شغل های متنوعی مثل وکالت دعاوی دادگستری، مشاور حقیقی بانک ها، شهرداری ها، شرکت ها و وزارت خانه ها و سردفتری وزارت اسناد رسمی بپردازد.

پذیرش بدون کنکور ( رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران )

در سالهای اخیر پذیرش دانشجو بدون کنکور توسط دانشگاه آزاد انجام می گیرد و دانشجویان با توجه به رشته مورد علاقه و محل مورد تقاضا اقدام به ثبت نام در آن می کنند. رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران هم در برخی از واحدهای دانشگاههای آزاد تهران بدون کنکور دانشجو می پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران می توانند در اولین مرحله وارد سایت azmoon.org بشوند و و دفترچه ی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را دانلود کرده و مطالعه نمایند. در ادامه به دانشگاههای اراِه دهنده رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران و کد رشته آن پرداخته می شود.

کد رشته کد محل محل دانشگاهی جنسیت

20803 228 تهران غرب زن و مرد

20803 559 رباط کریم زن و مرد

20803 298 پرند زن و مرد

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

منبع : درخت دانش