سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه ارتودنسی چقدر است ؟

اگر شما بدنبال هزینه درمان ارتودنسی هستید بهتر است  بدانید که گزینه های مختلفی بر قیمت قطعی هزینه ارتودنسی تاثیر گذار است .

 بهترین راه برای محاسبه هزینه ارتودنسی دریافت نوبت آنلاین  مشاوره حضوری است. که از این طریق شما از 5% تخفیف که فقط برای دریافت نوبت آنلاین می باشد  نیز بهره مند می شوید.

آیا هزینه ارتودنسی را می توان قسطی پرداخت کرد ؟

بطور معمول متخصص ارتودنسی شما هزینه ارتودنسی را تقسیم به سه می کند یک قسمت از آنرا در ابتدا و دو قسمت باقی مانده را در اقساط 18  الی 24 ماهه و یا در طول درمان  دریافت می کند . در هر صورت نگران هزینه ارتودنسی نباشید. در این کلینیک تا حد ممکن شرایط را برای شما آسان می کنیم

تاثیر ابزار و مواد کاربردی در تعرفه ارتودنسی چه قدر است ؟

ابزارها و وسایل ارتودنسی دندان وارداتی هستند و قیمت آنها با ارز محاسبه می شوند با این حال متخصص ارتودنسی شما تعرفه ارتودنسی را با توجه به نوسانات ارز در طول مدت درمان محاسبه می کند و هزینه قطعی را به شما می گوید .

هزینه نهایی ارتودنسی دندان به انتظارات بیمار بستگی دارد .

بعضی مواقع خواسته بیمار تنها مرتب کردن دندان ها است هزینه ارتودنسی در این شخص با شخص دیگری که به تغییر فرم کلی صورت خود می اندیشد کاملا متفاوت است .

بطور کلی درمانهایی که فقط نیاز به حرکت دادن دندان ها دارد از هزینه کمتری نسبت به هزینه تغییر  موقعیت استخوانها و یا جراحی برخور دار است .

تعیین قیمت و هزینه ارتودنسی بسته به مشکل شما فقط مختص به خودتان می باشد . شما می توانید با مراجعه حضوری که در جلسه اول رایگان می باشد از قیمت قطعی و مدت زمان صرف وقت و نوع ارتودنسی دندان خود بهترین درمان را داشته باشید .

تاثیر نوع دستگاه به کار برده شده در هزینه ارتودنسی

پس از تشخیص متخصص ارتودنسی و انتخاب نوع دستگاه اعم از ثابت یا متحرک بیمارانی که به دستگاه متحرک نیاز دارند هزینه درمان کمتری را تقبل خواهند کرد .

بیمارانی که نیاز به ارتودنسی ثابت برای هر دو فک دارند باید هزینه بیشتری بپردازند مخصوصا اگر بخواهند از ارتودنسی نامرئی و یا ارتودنسی با براکت های هم رنگ دندان استفاده کنند .

تعرفه درمان ارتودنسی در هر یک از موارد خاص و انتخاب مورد بسته به تشخیص متخصص ارتودنسی شما از هزینه های متفاوتی برخوردار است .

ارتودنسی دیمون ،ارتودنسی اینویزیلاین ،  ارتودنسی نامرئی ، ارتودنسی با براکت های هم رنگ دندان ، ارتودنسی لینگوال، از جمله انواع ارتودنسی هستند که هر کدام هزینه های بیشتری دارند  .

ناهنجاری فکی

ناهنجاری فکی و مداخله  درمانی ارتودنتیست برای اصلاح نا هنجاری به همراه ارتودنسی دندان ها  تعرفه بالاتری دارد .

شدت ناهنجاری

شدت ناهنجاری و مدت زمان صرف وقت و نیاز به کشیدن دندان و یا نیاز به جراحی فک و تغییر موقعیت استخوان ها از عوامل تاثیر گذار به روی هزینه درمان می باشد .

از عوامل دیگری که تعیین کننده هزینه ارتودنسی است مکان و رتبه علمی  درمان کننده شما می باشد .

بسیاری از دندانپزشکان در مطب خود ارتودنسی را با هزینه پایین تری انجام  می دهند در حالی که ارتودنسی باید توسط متخصص ارتودنسی که 3 الی 4 سال بیشتر از یک دندانپزشک ادامه تحصیل داده و دارای بورد تخصصی است صورت بگیرد .

همچنین نحوه درمان و سن بیمار نیز از عوامل تاثیر گذار به روی هزینه ارتودنسی است .

نتیجه گیری

گزینه های مختلفی بر هزینه ارتودنسی تاثیر گذار است.  نوع دستگاه ارتودنسی، ابزار ها و مواد مورد استفاده، تخصص پزشک و … در کل توصیه ما به شما این است که در صورت امکان با دریافت نوبت آنلاین  حضورا با دکتر مشاوره کنید. همچنین از مزایای این روش که 5 درصد تخفیف فقط برای دریافت نوبت های آنلاین می باشد نیز بهره مند شود.

در صورتی هم که مانند بسیاری از مراجعین دکتر درویش پور که از شهرستان و یا راه دور مراجعه می کنند امکان مشاوره حضوری را ندارید با ارسال عکس خود از طریق فرم سوال وب سایت از هزینه ارتودنسی اطلاع پیدا کنید.