سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98

 

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98

 

  • مراحل نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 چگونه است ؟
  • هزینه ثبت نام کنکور سراسری 98 و نحوه پرداخت چگونه است ؟
  • انتخاب گروه آزمایشی در کنکور سراسری 98 چگونه است ؟
  • آیا امکان ویرایش و تصحیح فرم ثبت نام کنکور سراسری 98 وجود دارد ؟
  • تعیین وضعیت نظام وظیفه در کنکور سراسری 98 چگونه است ؟
  • سهمیه های کنکور سراسری 98 و نحوه درج کردن آنها؟
  • و .. ؟؟              

 

آیا قبل از اینکه ثبت نام کنکور سراسری 98 را شروع کنید لازم است ابتدا مدارکی مانند عکس یا اطلاعاتی مانند کد سوابق تحصیلی دیپلم و سوابق پیش دانشگاهی خود را آماده کنید یا گروه آزمایش خود را برای کنکور سراسری 98 تعیین نمائید و پس از آن ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 را شروع کنید توضیحات ذکر شده شما را قدم به قدم تا انتهای ثبت نام کنکور سراسری 98 راهنمائی می کند.


 

مشاوره نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 درخت دانش

 

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام قدیم درخت دانش در اختیار شما عزیزان قرار دهند کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

شرایط  برگزاری کنکور سراسری 98

                                     

مراحل گام به گام ثبت نام کنکور سراسری 98

 اگر همه مدارک لازم را در دسترس دارید و از همه ضوابط و مقرراتی را که به شما مربوط می شود آگاهی دارید می توانید برای ثبت نام کنکور سراسری 98 اقدام نمائید ابتدا می بایست فرم پیش نویس را تکمیل نمائید داوطلبان ضرورت دارد پیش از ورود به صفحه ثبت نام فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام کنکور سراسری 98 را تکمیل نموده باشند مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده در فرم ثبت کنکور سراسری 98 به عهده داوطلب است در هر مرحله مشخص می شود که داوطلبی با اطلاعات نادرست یا رعایت نکردن شرایط و ضوابط ثبت نام نموده است از ادامه آزمون محروم خواهد شد گام اول برای ثبت نام ورود به صفحه کنکور سراسری 98 سنجش آموزش کشور می باشد .

 در ستون های رنگی سمت راست در صفحه وبگاه سازمان سنجش روی سراسری کلیک کنید با ورود به متن اطلاعیه روی آدرس رنگی کلیک کنیدگام دوم این است ورود به صفحه اول اطلاعات آزمون می باشد گام سوم این است در صفحه دوم ثبت نام جدید در این صفحه ابتدا در ردیف اول وضعیت دیپلم خود را وارد مشخص می کنید سپس در ردیف دوم وضعیت پیش دانشگاهی خود را مشخص می کنید در ردیف سوم سریال کارت اعتباری ( 12 رقمی ) را که قبلا تهیه کرده اید وارد می کنید .  در آخر با وارد کردن کد امنیتی وارد صفحه جدید می شویدبا توجه به وضعیت دیپلم و وضعیت پیش دانشگاهی وارد صفحه جدید می شوید و اطلاعات را وارد می نمائید .

 داوطلبان همچنین باید نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند که ضروریست بندهای 23 به بعد را تکمیل نمایند و همچنین با تائید اطلاعاتی که وارد کرده اند کد رهگیری ( 16 رقمی ) دریافت نمایند داوطلبان ضروریست این کد و شماره پرونده و همچنین اطلاعات کارت یا کارت های اعتباری را تا پایان مراحل آزمون نگهداری نمایید.                                                                        

هزینه های ثبت نام کنکور سراسری 98 و نحوه پرداخت آن

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 98 به صورت اینترنتی و یا کارت های اعتباری عضو شبکه بانکی شتاب در یافت می شود پیوند ( لینک ) مربوط در صفحه اصلی وبگاه سازمان سنجش به نام خرید کارت اعتباری وجود دارد . هزینه ثبت نام در هر گروه آزمایشی 220000 دویست و بیست هزار ریال است که پس از پرداخت شماره سریال اعتباری شماره 12 رقمی برای شما نمایش داده می شود آن شماره را یادداشت نمایید برای ثبت نام در هر یک از گروه های آزمایشی دوم یا سوم ( علاوه بر گروه اصلی ) نیز مبلغ جداگانه دریافت می شود و پس از پرداخت برای هر گروه شماره سریال جداگانه دریافت می کنید .

کسانی که علاقه دارند زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 پس از اعلام نتیجه اولیه از رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات غیر دولتی غیرانتفاعی هم رشته هایی را انتخاب نمایند لازم است در سیستم خرید کارت اعتباری مبلغ یکصد و ده هزار ریال واریز وشماره سریال 10 رقمی دریافت نماینددر صورتی که علاقمند هستید اخبار آزمون را به صورت پیامک دریافت کنید کارت اعتباری به مبلغ 225000 ریال ( هزینه ثبت نام + هزینه استفاده از خدمات پیامک ) را انتخاب نمایید .