سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 97 در سه مقطع آغاز شد و تا 10 بهمن ماه برای کارشناسی و 13 بهمن ماه برای کاردانی مهلت ثبت نام دارد لطفا برای اطلاع نحوه و شرایط ثبت نام تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

هر سال تحصیلی شامل دو ترم تحصیلی و یا دو نیمسال می باشد که نیمسال اول شامل پذیرش بدون کنکور مهرماه می باشد و نیمسال دوم شامل ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 97 می باشد.

آخرین ثبت نام بدون آزمون آزاد سال 97 همین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد بهمن ماه 97 می باشد که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام می توانند با توجه به مطالعه کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، بر اساس علاقه و معدل کتبی دیپلم خود هر کدام از زیر گروه ها را انتخاب نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن نیمسال دوم 97-98 چگونه است؟

گام اول: اولین اقدام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 97 - 98 انتخاب رشته بر اساس فاکتور های انتختاب رشته ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد، رشته ای که هم داوطلب علاقه داشته باشد و هم دارای بازارکاری مطلوب تا 4 سال آینده در پیش روی رشته باشد و نکته مهمتر این است که رشته دلخواه جز لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد باشد.

برای اطلاع از رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 و همچنین شرایط و انجام تمام مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 بر اساس معدل داوطلب هم به صورت حضوری و هم به صورت مشاوره تلفنی و ... می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

گام دوم ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97

گام دوم: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 بعد از انتخاب رشته دانشگاه ازاد بدون کنکور، انتخاب مقطع ثبت نام و خرید کارت اعتباری در آن مقطع می باشد، که ما در این جا به سوال بیشتر داوطلبان بدون آزمون که چگونه مقطع خود را بشناسیم و کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را خریداری کنیم جواب خواهیم داد:(مطابق عکس زیر)

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)

مقطع کارشناسی پیوسته یه همان مقطع لیسانس در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 داوطلبانی می توانند شرایط ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد را داشته باشند که اولا دارای مدارک تحصیلی:

  1. پیش دانشگاهی
  2. دیپلم نظام قدیم
  3. دارای مدرک کاردانی(فوق دیپلم)
  4. پایه دوازده نظام جدید البته برای مهر ماه 98 که مدرک داشته باشند.

هزینه خرید کارت در این مقطع 40 هزار تومان می باشد

نکته قابل توجه داوطلبان کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور

برای مشاهده رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته نیمسال دوم 97 تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید و همچنین نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته را به مشاوران ما بسپارید.

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)

مقطع کاردانی پیوسته یا همان فوق دیپلم مختص افرادی است که دارای مدرک دیپلم هستند و نه پیش دانشگاهی و نه کاردانی دارند این داوطلبان باید در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 97-98 رشته ای متجانس با رشته دیپلم خود انتخاب نمایند که اکیدا توصیه می شود برای ثبت نام خود از راهنمایی های مشاور استفاده نمایند.

برای اطلاع از شرایط تجانس رشته بر اساس جدول مندرج در دفترچه بدون کنکور، معدل لازم هر مقطع، انتخاب رشته دلخواه بر اساس نوع دیپلم و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم تمامی مقاطع ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

نکات مهم مورد توجه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97-98
  1. رشته تربیت بدنی بدون کنکور را تمامی داوطلبان دارای مدرک دیپلم می توانند انتخاب کنند.
  2. دیپلم های نظری می توانند تمامی رشته های بدون کنکور 97 این مقطع را انتخاب نمایند.

هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری در این مقطه 38 هزار تومان می باشد

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 کاردانی ناپیوسته را باید داوطلبانی انتخاب نمایند که دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند و علاقه به ادامه تحصیل در مقطع کاردانی دارند و یا می خواهند رشته دامپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را انتخاب نمایند.

"هزینه خرید کارت اعتباری در این مقطع 38 هزار تومان می باشد"

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته و یا کاردانی به کارشناسی داوطلبانی می توانند این مقطع را انتخاب نمایند که دارای مدرک کاردانی هستند و می خواهند ادامه تحصیل در رشته دلخواه بدهند.

نکات مهم قابل توجه داوطلبان کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
  1. تا به امروز ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی نیمسال دوم کارشناسی ناپیوسته منتشر نشده است و زمان ثبت نام 14 بهمن ماه 97 می باشد.
  2. در ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه هیچگونه محدودیت رشته را نداریم و داوطلبان می توانند هر رشته ای که دوست داشته باشند انتخاب نمایند.

و تنها دفترچه بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته منتشر نشده است که 14 بهمن ماه به محض منتشر شدن در کانال تلگرام بدون کنکور اطلاع رسانی خواهیم کرد، امسال شاهد این بوده ایم که بسیاری از رشته های تاپ و پرطرفدار در دوره تمام وقت جز لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران و شهرستانها قرار نگرفته شده است به همین منظور بعضی از این رشته ها در دوره پاره وقت ارائه شده اند، حتما دفترچه پاره وقت را نیز مطالعه نمایید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید