سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه کسانی نمی توانند در سامانه ثبت نام کنکور سراسری 98 کد سوابق ت

چه کسانی نمی توانند در سامانه ثبت نام کنکور سراسری 98 کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی دریافت کنند؟

افرادی که جز موارد زیر باشند سوابق تحصیلی آنها در سامانه نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور 98 موجود نیست و مشمول طرح تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 نبوده و اطلاعاتی در سایت آموز و پرورش ندارند:

  1. فارغ التحصیلان قبل از سال 84
  2. دیپلمه های تطبیقی مدارس غیر ایرانی تحصیل خارج از کشور
  3. فارغ التحصیلان نظام ترمی واحدی نظام قدیم آموزش متوسطه
  4. فارغ التحصیلان شاخه فنی حرفه ای و کاردانش(غیر نظری)
  5. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی قبل از سال 1391 مشمول طرح تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور سراسری 98 و دانشگاه آزاد نشده و اطلاعاتی در سایت دریافت کد سوابق تحصیلی ندارند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98، مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور 98، معرفی 
دانلود دفترچه کنکور سراسری 98، دریافت کد دیپلم و پیش دانشگاهی خود و ... می توانید با مشاوران مجرب نحوه ثبت نام کنکور آزاد 98 درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا ادامه مقاله را مطالعه بفرمایید.

نحوه مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور 98

برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور سراسری 98 بعد از اینکه وارد سایت آموزش و پرورش جهت دریافت سوابق تحصیلی شدیم در قسمت پایین صفحه بر روی لینک مشاهده سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کلیک می کنیم و وارد پنجره زیر می شویم:

دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور 98

کد دانش آموزی چیست و چگونه آن را در سوابق تحصیلی خود درج نماییم؟

هر دانش آموز زمانی که وارد مدرسه خواهد شد دارای کد دانش آموزی است و این کد در مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی جهت دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور سراسری 98 موجود می باشد و در نتیجه جدول اول را در دریافت دفترچه کنکور سراسری 98 کامل می کنیم.

توصیه می شود حتما مقاله: تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با قدیم چیست؟ را مطالعه بفرمایید

کد منطقه چیست و چگونه آن را در درج کنیم؟

هر دانش آموز در مدرسه و منطقه ای تحصیل کرده است که هم در مدرک درج گردیده شده است و هم در دریافت کد منطقه سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org درج گردیده شده است و جهت دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور 98 جدول آن را نیز تکمیل می کنیم.

کد مقطع چیست و چگونه کد مقطع خود را در گرفتن کد سوابق تحصیلی انتخاب کنیم؟

کد مقطع شامل سه گزینه می باشد:

  1. متوسطه
  2. پیش دانشگاهی
  3. متوسطه دوم

برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور سراسری 98 مقطعی را که می خواهیم سوابق آن را درج کنیم انتخاب می کنیم.

زمان ثبت نام کنکور 98  24بهمن ماه 97 می باشد.

تاریخ تولد را چگونه درج کنیم؟

برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور 98 باید تاریخ تولد خود را به صورت پشت سر هم به عنوان مثال:تاریخ تولد: 1371/04/16 (16 تیر 71) را به صورت 710416 درج می کنیم.

 

برای دریافت کد سوابق تحصیلی در صورت عدم دریافت و یا مشکل در مشاهده، انجام تمامی مراحل ثبت نام هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری، مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش، دریافت کد سوابق تحصیلی، راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و معدل پیش دانشگاهی، می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن کد و تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید، و برای اطلاع از زمان و مهلت ثبت نام کنکور سراسری 98 می توانید عضو کانال تلگرام درخت دانش شوید.

سوال بیشتر داوطلبان و متقاظیان واجد شرایط زمان ثبت نام کنکور 98 این است که دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور 98 چگونه است؟ سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی آموزش و پرورش چه سایتی است؟ نحوه مشاهده کد سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش و ... ؟؟

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان در نحوه گرفتن کد سوابق تحصیلی ثبت نام کنکور 98 پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی در سایت آموزش و پروش

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور 98 برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور 98 ابتدا به سامانه اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورد به دانشگاه های آموزش و پرورش به آدرس dipcode.medu.ir مراجعه نمایند، لازم زکر است قبل از مشاهده کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود حتما نحوه مشاهده و شرایط را در ادامه مقاله مطالعه بفرمایید.