سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای قبولی در اولویت اول هدایت تحصیلی پایه نهم باید چیکار کنیم؟

برای قبولی در اولویت اول هدایت تحصیلی پایه نهم باید چیکار کنیم؟

ما در اینجا درصد های تاثیر بر انتخاب اولویت ها را موردی توضیح خواهیم داد که دانش آموز اطلاع داشته باشد که هر کدام از قسمت های سایت هدایت تحصیلی پایه نهم چه درصد و امتیاز و در نهایت چه تاثیری بر انتخاب رشته پایه نهم وی دارد:

  1. نظر مشاور: با توجه به جمع‌ بندی موارد بالا و صحبت با دانش‌آموز و خانواده‌ اش انجام می‌شود و 10 درصد از این 100 امتیاز را شامل می‌شود.
  2. نحوه پاسخ به آزمون‌ های مشاوره‌ ای: سؤالات آن طوری طراحی شده تا تمام ابعاد دانش‌آموزان و رغبت واقعی و توانمندی‌ های‌شان را به طور کامل نشان دهد. این عامل 30 درصد از امتیاز کل است.
  3. نظر دانش‌آموز: از دانش‌آموز نظرخواهی می‌شود و 10 درصد از 100 امتیاز کل به آن اختصاص دارد.
  4. نظر والدین: 5 درصد از امتیاز کل به آن اختصاص داده شده است.
  5. نظر تمام معلم‌های دوره‌ی متوسطه:  که 10 درصد کل را شامل می‌شود.
  6. کارنامه تحصیلی یا همان نمرات درسی: 35 درصد مجموع امتیازهاست و با توجه به کارنامه‌های پایه‌ی هفتم و هشت و نهم، محاسبه می‌شود.

اولویت‌بندی رشته‌های تحصیلی بر اساس امتیاز کسب‌ شده‌ی شما از 100 تعیین می‌شود

 

با ارتباط با مشاوران درخت دانش شانس قبولی در اولویت هدایت تحصیلی خود را افزایش دهید

آزمون همگام چیست؟

آزمون همگام معمولا در قالب دو تا آزمون رغبت و توانایی گرفته در سایت همگام هدایت تحصیلی که داوطلبان به نسبت انتخاب خود در انتخاب رشته باید سوالات را به طور منظم پاسخ داده و بر اساس درجه بندی علاقه و یا همان رغبت و توانایی از عدد یک که پایین ترین و بالاترین درجه که عدد پنج می باشد را شامل شود انتخاب کرده و تا حدودی انتخاب رشته خود را برای ادامه تحصیلی در زیرگروه های مختلف از جمله علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه ای و کاردانش همچنین گروه ادبیات و هنر انجام می دهند.

آزمون همگام را می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش تجربه نمایید با شماره گیری 9099072943 از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشید.

آزمون های مشاوره ای سایت همگام

سایت همگام آزمون های مشاوره که شامل آزمون های خودارزیابی شده می باشد در زیر با مشاهده تصاویر می توانید آزمون های خود را پاسخ داده و شخصیت و روانشناسی دانش آموزان در این مرحله انجام می گیرد. در زیر می توانید تصاویر مربوط به آزمون خودارزیابی یا همان آزمون های مشاوره ای را مشاهده نمایید.