سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 چگونه است؟

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 چگونه است؟

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 به این صورت است که داوطلبان می توانند به سایت مربوطه که همان سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان به آدرس azmoon.medu.ir مراجعه نمایند.

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

  1. یکی از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 داشتن تابعیت ایران است که البته شایان ذکر است داوطلبانی که تابعیت ایرانی ندارند درصورت داشتن شرایط خاص ثبت نامی می توانند اقدامات لازم برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 را انجام دهند.
  2. ولی شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه متوسطه دوم نهم به دهم این است معدل کل سالانه پایه هشتم باید 19 و بالای 19 باشد و همچنین معدل پایه نهم بالای 17 که شرایط عمومی پایه نهم به دهم نیز این است که داوطلبان غیر ایرانی می توانند باشرایط خاص در آزمون شرکت کنند .در غیر این صورت داشتن تابعیت ایرانی الزامیست.
  3. از شرایط اختصاصی پایه ششم به هفتم کسب کردن مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی ونیز کسب نمودن مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه ششم ابتدایی می باشد ونیز باید دانش آموز از اشتغال به تحصیل در پایه ششم برخوردار باشد، امکان حذف آزمون ورودی تیزهوشان پایه ششم وجود دارد.

شرایط پذیرش در ازمون تیزهوشان 98-99

  • ولی شرایط پذیرش در آزمون مدارس تیزهوشان 98 به صورتی است که صرفا نمره آزمون تاثیر گذار است.شایان به ذکر است در پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان 98 معدل دانش آموز باید بالای 17 باشد.
  • متقاضیان می بایست صرفا نسبت به انتخاب یک رشته تحصیلی اقدام نمایند و نیز پذیرش قطعی در مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان برای رشته های تحصیلی (ریاضی فیزیک و رشته ادبیات و علوم انسانی و رشته علوم تجربی ) منوط به کسب شرایط احراز رشته مطابق آیین نامه هدایت تحصیلی دانش آموز است.
  • تعداد ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان در هنگام ثبت نام الکترونیکی از طریق سایت ثبت نام به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.
  • لازم به ذکر است داوطلبان می بایست با توجه به محل سکونت خود اقدامات اولیه را برای انتخاب مدارس تیزهوشان انجام دهند .تغییر رشته مدارس دوره دوم  متوسطه تیزهوشان در سال اول قبولی غیر قابل امکان می باشد ولی داوطلب می تواند از پایه های بعدی برای تغییر رشته اقدام نماید که البته داوطلب باید کف امتیاز قبولی در رشته مد نظرش را در آزمون ورودی دبیرستان کسب نموده باشد.

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

نحوه ثبت نام از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان و مدارس تیزهوشان انجام می پذیرد .داوطلبان می توانند بعد از این که اطلاعات دانش آموزی خود را وارد نمودند وثبت کردند می بایست هزینه ثبت نام تیزهوشان را پرداخت نمایند .پرداخت هزینه و ثبت نام اولیه به صورت کاملا اینترنتی می باشد.

"مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید"

مراحل گام به گام ثبت نام تیزهوشان در azmoon.medu.ir

مراجل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 بعد از مراجعه به سایت آزمون تیزهوشان ابتدا نسبت به پر کردن اطلاعات دانش آموزی خود اقدام نمایند، سوابق تحصیلی که شامل معدل و انتخاب مدرسه وضمن این که هزینه ثبت نام تیزهوشان را پرداخت می نمایند قبل از ورود به سامانه ثبت نام مدرسه تیزهوشان حتما شرایط ثبت نام در آزمون دانش آموزان تیزهوش را در ادامه مقاله مطالعه نمایید.

توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه و شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان، انجام تمامی مراحل، برنامه ریزی برای قبولی آزمون تیزهوشان، ارائه سوالات و معرفی منابع آزمون تیزهوشان نهم و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.