سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی اره دورکن خوب

ویژگی اره دورکن خوب شامل یکپارچه بودن دستگاه، حرفه ای بودن موتور اره، شرکت تولید کننده با تجربه و  مواردی دیگر می شود. در هنگام خرید دستگاه اره دورکن باید به ویژگی هایی توجه کنید و سپس تصمیم به خرید بگیرید زیرا خرید اینگونه دستگاه هزینه هایی سرمایه گذاری است.

ویژگی اره دورکن خوب

ویژگی اره دورکن خوب، ویژگی هایی هستند که باعث تمایز یک دستگاه خوب از یک دستگاه بد می شود. در ادامه به شما راهنمایی هایی می کنیم تا بتوانید اره دورکن خوبی انتخاب کنید.

خرید اره دورکن شاید به نظر کار راحتی به نظر به رسد و به خود بگویید تمام دستگاه ها شبیه هم کار می کنند و نیازی به مقایسه دستگاه ها با یکدیگر نداشته باشید. اما بهتر است ویژگی های ضروری این دستگاه ها مثل دقت برش و ایمنی برش و سایر موارد را در نظر بگیرید، همچنین خوب است که با اجزای دستگاه خود آشنایی داشته باشید و این را در نظر بگیرید که قیمتی که پرداخت می کنید سطح انتظارات شما از اره دورکن انتخابی شما را نشان می دهد.

نکات مهم در هنگام خرید اره دورکن

در ادامه نگاه دقیق تری به ویژگی اره دورکن خوب می اندازیم تا شما بتوانید با ویژگی های اصلی این دستگاه آشنا شوید و بدانید در هنگام خرید باید به کدام قسمت های دستگاه توجه کنید و در نهایت خرید خوبی را داشته باشید.

چگونگی مونتاژ شدن توسط کارخانه

·        چگونگی مونتاژ شدن توسط کارخانه – یکی از مهم ترین ویژگی اره دورکن خوب، مطمئن شدن از دقیق بودن برش اره است. دستگاه باید در کارخانه توسط متخصیص مونتاژ شود تا انتظارات را برآورد کند. اگر شما دستگاهی بخرید که خوب مونتاژ نشده باشد و قیمت کمتری پرداخت کرده باشید و از این خوشحال باشید باید بدانید که پس از مدتی هزینه ای که باید در هنگام خرید می کردید در آینده به صورت خسارت برای دستگاهتان پرداخت خواهید کرد.

بدنه یکپارچه جوش داده شده

·        بدنه یکپارچه جوش داده شده – از دیگر ویژگی اره دورکن خوب می باشد. بدنه ای که اره روی آن استوار خواهد بود مثل استخوان های بدن انسان است. یکپارچه بودن حاکی از خوب مونتاژ شدن، دقت بالای اره و ایمنی دستگاه است. بدنه باید یکپارچه باشد تا ضامن عمر بالا با وجود کار کردن های زیاد آن باشد. بدنه هایی که یکپارچه نیستند در طول زمان استحکام خود را از دست می دهند و از ایمنی خوبی برخودار نیستند.

موتور های اره مخصوص

·         موتور های اره مخصوص – هر موتوری که در هر دستگاه اره دورکن استفاده می شود باید مخصوص همان دستگاه باشد. نکاتی که باید هنگام بررسی موتور اره بررسی کنید شامل این موارد هستند; دکمه ی روشن و خاموش، صفحه ی محافظ مخصوص اره، شکاف های جدا کننده که باعث تماس بهتر هنگام برش های افقی می شود، گیره های دستگاه تا قطعه چوب مورد نظر ثابت باشد و همینطور حرکت کردن اره روی دستگاه را بررسی کنید تا گیر نداشته باشد.

تیغه ای اره ی حرفه ای

·        تیغه ای اره ی حرفه ای – چوب کار ها و کسانی علامت گذاری می کنند یا کسانی که از اره دورکن برای بریدن قطعه های بزرگ استفاده می کنند نیاز به بهترین نوع تیغه دارند.اره دورکن های صنعتی معمولا تیغه هایی با قطر 8 اینچ تا 10 اینچ دارند تا عملکرد رضایت بخشی داشته باشند. دامنه سایز های مختلفی برای تیغه ها وجود دارد که نمی توان کارکرد آن ها را با یکدیگر مقایسه کرد.

دقت برش

·        دقت برش – برش های دقیق و صاف یکی دلیل های خرید دستگاه اره دورکن است. شرکت تولید کننده باید دقت برش دهی اره را تضمین کند. دستگاه های اره دورکنی که یکپارچه تولید شده اند ضامن کارکرد طولانی مدت و عالی اره هستند.

شرکت های مجرب

·        شرکت های مجرب – دستگاه های اره دورکن در واقع یک سرمایه گذاری طولانی مدت هستند. بسیار با اهمیت است که شرکتی که این دستگاه را تولید کرده در این زمینه با تجربه باشد و همواره ضامن کیفیت کالای خود باشد و همینطور مشتریان خود را در مدت های طولانی راضی نگه دارد. مطمئن شوید که شرکت تولید کننده دستگاهتان تجهیزات جانبی و لوازم تعمیراتی را در مقادیر قابل قبول برای شما فراهم می کند.

امیدواریم این مقاله به شما برای خرید دستگاه اره دورکن کمک کند و شما توانسته باشید نیاز خود را با توجه به موارد ذکر شده متوجه شوید و بهترین تصمیم خود را برای انتخاب کردن یک دستگاه مناسب بگیرید.