سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضرایب کنکور سراسری زبان

ضرایب کنکور سراسری زبان 98

ضرایب دروس کنکور زبان 97 با ضرایب کنکور زبان 98 تفاوتی نداشته است و در رشته زبان خارجه معمولا تمام کسانی که علاقه مند به شرکت در این رشته هستند، سالها انتظار و تلاش خود را در این زمینه به مرحله عمل در آورده و به دلیل متفاوت بودن این رشته با دیگر رشته ها مستلزم تلاش بیشتری نیز می باشد. همانگونه که تمام ضرایب در تمام رشته های موجود در این گروه همه یکی هستند و تنها تفاوت را می توان در درس زبان تخصصی مشاهده کرد آن هم ضرایب یکی است فقط عنوان درسی مورد آزمون متفاوت است،

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 در تمامی گروه ها مخصوصا گروه زبان و انتخاب رشته کنکور تجربی 98 را از مشاوران درخت دانش دریافت نمایید.

ضرایب دروس عمومی در کنکور زبان 97 و تفاوت آن با کنکور امسال

مانند گروه های آزمایشی دیگر علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر گروه آزمایشی زبان خارجه هم در دروس عمومی ضرایب یکسانی دارند:

  1. در درس زبان و ادبیات فارسی ضریب 4
  2. فرهنگ و معارف اسلامی ضریب 3
  3. زبان عربی ضریب 2
  4. زبان انگلیسی ضریب 2

درگروه زبان خارجه دروس اختصاصی تا حدودی متفاوت تر از دیگر گروه های آزمایشی می باشد زیرا که ضرایب دروس اختصاصی در کنکور 97 و مقایسه آن با کنکور 98 در تمام زیر گروه ها یکی است و تنها ضریب متفاوت در زیر گروه ها فقط زبان خارجه است.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین ثبت نام در رشته های تاپ زبان خارجه بر اساس سوابق تحصیلی (معدل) و نحوه و شرایط ورود بدون آزمون در نیمسال اول مهر ماه 98 می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

ضرایب دروس کنکور زبان در زیرگروه های مختلف

در تمام زیر گروه ها درس زبان خارجه ضریب 4 دارد. اما تفاوت آنها فقط و فقط به نوع زبان خارجه بر می گردد که در زیر گروه 1 زبان خارجه انگلیسی با ضریب 4، در زیر گروه 2 زبان خارجه آلمانی با ضریب 4، در زیر گروه 3 زبان خارجه زبان تخصصی فرانسه با ضریب 4 و در زیر گروه 4 ضریب زبان تخصصی وجود نداشته و ضریب زبان عمومی 4 محاسبه می شود.

رشته های واقع شده در زیر گروه 1

زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، تربیت دبیر زبان انگلیسی، مترجمی خبر انگلیسی

رشته های واقع شده در زیر گروه 2

زبان آلمانی، مترجمی زبان آلمانی

رشته های واقع شده در زیر گروه 3

زبان فرانسه گرایش ادبی، زبان فرانسه گرایش مترجمی

رشته های واقع شده در زیر گروه 4

زبان ژاپنی، زبان ایتالیایی، زبان اسپانیایی، زبان چینی، زبان روسی، زبان ترکی استانبولی، زبان و ادبیات ارمنی، زبان و ادبیات اردو

هدف ما آشنایی داوطلبین گرامی ضرایب دروس کنکور زبان 98 و تفاوت آن با کنکور امسال با رشته های موجود در هر زیر گروه بود تا بتوانند بر اساس علاقه، اهمیت و بالا بودن ضرایب برنامه ریزی درسی کنکور 97 خود را انجام داده و با توکل بر خدا در کسب رشته مورد علاقه خود موفق باشند.

شما می توانید برای مدیریت برنامه ریزی درسی کنکور 98 به نکات زیر توجه بفرمایید:

در کنکور سراسری 98 قبل از برنامه ریزی خود باید از حذفیات کنکور، مباحث آسان و مباحث مهم کنکور، تغییرات کتاب درسی، ضرایب دروس آزمون، منابع درسی اصلی و کمک درسی آزمون و ..... آگاه باشید.

جهت انجام مشاوره و راهنمایی درباره برنامه ریزی درسی برای رشته مورد علاقه و گرفتن اطلاعات لازم راجع به کنکور 98 و کسب بهترین تراز و رتبه می توانید با شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری تماس گرفته و سرنوشت طلایی خود را با مشاوران مجرب درخت دانش رقم بزنید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام کنکور: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش