سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یراق آلات چرخ

یراق آلات چرخ در زمان امروزی شناساندنش کار چندان آسانی نیست به ویژه که الان هم با پیشرفت تکنولوژی، این همه چرخ به دست بشر تولید شده است. امروزه برای هر کاری، حتی جزئی چرخ مخصوص آن تولید شده است و لذا نمیشود همه چرخها و یراق آلات آن را نام برد. مشتریان عزیز یک نگاه به آشپزخانه منزلتان بیاندازید، منظور ما را خواهید فهمید.

بررسی یراق آلات چرخ

امروزه برای هر کاری، حتی جزئی، چرخ مخصوص آن تولید شده است و لذا نمیشود همه چرخها و یراق آلات آن را نام برد. شما مشتریان عزیز یک نگاه به آشپزخانه منزلتان بیاندازید، منظور ما را خواهید فهمید و ما از این بابت که علم و مخترعان ما، هر روز با گامهای بلند در حال پیشرفت هستند، به خود میبالیم و امیدواریم که انواع چرخهای بیشتر از این هم، تولید شود.

 پس با ما همراهی کنید تا نمونه هایی از آن را برای شما بشناسانیم.

یراق آلات چرخ گلدوزی

اگر بخواهیم یراق آلات چرخ گلدوزی را نام ببریم، باید بگوییم که این نوع چرخ، چند نوع طرح دوخت نزدیک 200 طرح و چند نوع طرح جا دکمه نزدیک ده طرح دارد. این چرخ خیاطی گلدوزی، لامپ LED، سوزن نخ کن، ماکوتمام دور آسیابی، جا دکمه اتوماتیک، دوخت به طور دسته بندی، نیز دارد.

از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی، اجرای دوخت باریک، قفل اتوماتیک دستگاه و چندین مورد دیگر است که این چرخ گلدوزی دارا میباشد. این چرخ خیاطی با یراق آلات چرخ که در آن به کار رفته است، قادر است انواع پارچه های ضخیم و نازک را به شکل ساده و زیگزاگ و یا غیره، گلدوزی کند.

 خرید یراق آلات چرخ گوشت

چرخ گوشت را ما ایرانیان، میدانیم که کاربرد فراوان دارد. این چرخ گوشت و یراق آلات چرخ که طراحان و تولید کنندگان چرخ، به کار میبرند، یکی از مهمترین و پرفروش ترین تجهیزات صنعتی است که در آماده کردن انواع گوشت گوسفند،گاو، و غیره، به خصوص در کبابی ها، رستوران ها، منازل، هتل ها و خیلی از مکانهای دیگر که کسب وکارشان با گوشت است، به کار گرفته میشود.

امروزه آن قدر از اقسام چرخ ها به دست تولید کنندگان تولید شده است که کار خانم های خانه دار و هنرمند ایرانی را راحت و آسان کرده است و دیگر مجبور نیستند برای کوبیدن و له کردن گوشت از سنگ آلات استفاده کنند لذا دستگاه صنعتی چرخ گوشت با یراق آلات و ابزار چرخ که در آن به کار رفته است، این کار را به راحتی انجام میدهد.

اما هر دستگاه چرخ گوشتی به خوبی و با کیفیت عالی کار نمیکند بلکه آن چرخ گوشتی بهتر کار میکند که یراق آلات و ابزار چرخ با کیفیت و با دوام داشته باشد اگر بخواهیم از انواع یراق آلات و ابزار چرخ گوشت، صحبت کنیم باید بگوییم که چرخ گوشت و یراق آلات و ابزار چرخ گوشت به دو دسته عمده ساده و برقی تقسیم بندی میشوند و البته هر یک از این دو دسته هم، سایزهای متفاوت و جنسهای گونا گون در بازار دارند. یراق آلات و ابزار چرخ گوشت، همان ابزاری است که قادر است، قطعات بزرگ و درشت گوشت را به قطعات ریزتر، تبدیل کند.

ویژگی های دستگاه چرخ گوشت

به شما مشتریان عزیز توصیه میکنیم که موقع خرید یک دستگاه چرخ گوشت به این موارد دقت کنید.

به توان و نیروی چرخ کنندگی، سرعت چرخ کنندگی برحسب دقیقه که دارد، نوع ولتاژ تغذیه و سبکی و سنگینی چرخ گوشت.

برای تولیدکنندگان چرخ گوشت، همچنین پیشنهاد داریم که موقع تولید چرخ گوشت، با به کارگیری یراق آلات و ابزار چرخ، آن یراق آلاتی را به کار گیرند که این مشخصات ذکر شده چرخ را داشته باشند.

مکانیزم داخلی چرخ گوشت

اگر خانم های هنرمند ایرانی به اکثر چرخ گوشت های خانگی نظر کنند، خواهند دید که آنها متشکل از بدنه موتور، مدار الکتریکی، تیغ،  پنجره، میله،  مارپیچ گوشت، هستند که تولید کنندگان محترم این یراق آلات و ابزار چرخ را از تجهیزات و فروشگاه های یراق آلات و ابزار چرخ میخرند و انواعی از چرخ گوشت ها را تولید میکنند.

 اگر به طور معمول، سرعت یک چرخ گوشت را در نظر بگیرید، 22000 دور در یک دقیقه است، ولی سرعت و توان چرخ کنندگی اش، 250 دور، در یک دقیقه میباشد. یک نکته ای که باید اینجا یاد آور شد این است که برای تیز کردن تیغ های چرخ گوشت باید، از سنگ مغناطیسی استفاده کرد، نه سنگ معمولی.

خلا صه و نتیجه گیری

با استفاده از مطالب بالا که ذکر شد، میتوانیم به این نتیجه برسیم که یراق آلات چرخ با انواع و اقسام مختلف و متنوعی در بازار هست به خصوص که اقسام چرخ های به کار رفته در زمان امروزی هم، بیشتر است.

برای نمونه از چرخ خیاطی و چرخ گوشت و چرخ ماشین آلات و غیره گرفته که قابل شمارش در اینجا نیستند ولی ما با توجه به فضای محدودی که در اینجا داریم، به معرفی و شناسایی دو مورد بسنده کردیم که امید است برای شما مشتریان و تولید کنندگان ارجمند مفید ومؤثر واقع گردد. توصیه خیلی مهم که اینجا داریم این است که در خرید یراق آلات، جنس عالی آن را انتخاب کنید.

از همراهی شما مشتریان و تولید کنندگان چرخ بسیار متشکریم. خرید یراق آلات و ابزار چرخ خوبی داشته باشید.