سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ناهارخوری کمجا

ناهارخوری کمجا از ظرافت و سبکی قابل توجهی بهره می برد. این ناهارخوری در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع تولید و ارائه می گردد. همچنین در سایزهای دو نفره، سه نفره، چهار و شش نفره موجود می باشد. به صورت کلی، ست ناهارخوری به چهار دسته مختلف قابل تقسیم می باشد.

ناهارخوری کمجا

یکی از انتخاب های بسیار کاربردی و راهگشا برای محیط های کوچک، ناهارخوری کمجا می باشد. ناهارخوری اسپرت و سفارشی که برای تجهیز و استفاده در کافی شاپ ها، رستوران ‌ها و هتل ها بکار گرفته می ‌شود و در اغلب موارد از نوعی نیمکت به عنوان سرویس ناهارخوری بهره برده می شود.

دسته دیگر ناهارخوری استیل بوده که معمولاً با مبل استیل ست شده و غالبا از دیگر مدل های ناهارخوری بزرگ تر و بلند تر می باشد. ناهارخوری کلاسیک تنها با مبل کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت استفاده از صندلی دیگر به جز صندلی ست خود را ندارد.

دسته ‌ای دیگر از ناهارخوری وجود دارد که با مبل راحتی به کار گرفته می شود. این مدل معمولا به صورت چهار یا شش نفره بوده و قابلیت ست شدن با صندلی ناهارخوری و میز خود را دارد. در نهایت ناهارخوری کمجا، دسته دیگر از مدل های ناهارخوری بوده و فضای بسیار محدودی را به خود اختصاص می دهد. این مدل ناهارخوری بیشتر در فضاهای کم و محدود مورد استفاده قرار می گیرد.

ناهارخوری کمجا مناسب چه فضایی است؟

ناهارخوری کمجا برای استفاده در آپارتمان های کوچک و دارای مساحت کم، انتخابی کاربردی و هوشمندانه به شمار می ‌رود. همچنین این مدل ناهارخوری در محیط هایی که با مشکل کمبود جا و فضا روبرو هستند، بسیار موثر و تاثیر گذار می باشد.

امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی و رونق زندگی آپارتمانی، خانه ها در اغلب موارد با مساحت های کم ساخته می شوند. به همین جهت بیشتر افراد علی رغم تمایل به استفاده از ست ناهارخوری، به دلیل کمبود جا و فضای مناسب از خرید آن صرف نظر می کنند.

از سوی دیگر، استفاده از ست ناهارخوری در فضای دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چرا که علاوه بر ایجاد جلوه بصری در نمای دکوراسیون و نوع چیدمان، سبب سهولت و راحتی در صرف  غذا می گردد.

در چنین مواقعی استفاده از ناهارخوری کمجا میتواند بسیاری از مشکلات موجود در این زمینه را به آسانی حل نماید.

استفاده از این مدل ناهارخوری در محیط های کوچک

این مدل ناهارخوری، استفاده از آن را در محیط‌های کمجا و دارای محدودیت فضا به خوبی میسر می سازد.

با برخورداری از این نوع ناهارخوری می‌ توان محیطی شیک و جذاب را برای صرف نمودن غذا و پذیرایی از مهمان به وجود آورد. این محصولات به دلیل طراحی منحصر به فرد و دقیق، در تامین نیازهای خانواده ‌های چند نفره به نحوه مطلوب عمل می کنند.

همچنین اشغال میزان فضا را به حداقل می رسانند. این مدل ناهارخوری در شکل و اندازه های مختلف و گوناگونی طراحی و ساخته می شود. طراحی منحصر به فرد این محصولات نیازها و سلیقه های متفاوت را تحت پوشش خود قرار می دهد.

از نقطه نظر اقتصادی و هزینه نیز این نوع ناهارخوری نسبت به مدل های دیگر دارای قیمت پایینتر و کمتری می باشد و همینطور از انعطاف پذیری مناسبی نیز بهره می برد. بر همین اساس استفاده از ناهارخوری کمجا برای محیط های کوچک و کم مساحت، بهترین گزینه ممکن و مطلوب به شمار می رود. همچنین برای تکمیل فضای دکوراسیون غذاخوری آپارتمان های کوچک بسیار تاثیر گذار و مفید می باشد.

خصوصیات و مشخصات ناهارخوری کمجا

 جنس ناهارخوری کمجا در اغلب موارد از متریال های با کیفیت و مناسب همچون روکش چوب طبیعی راش، ام دی اف دارای تراکم بالا و چوب راش می باشد. چارچوب اصلی و اسکلت ناهارخوری از دوام و استحکام مناسب بهره می‌ برد.

در هنگام خوردن غذا راحتی کافی و مطلوبی را برای استفاده کننده و کاربر با خود به همراه دارد. وجود اصول ارگونومی نیز در محصول از وضعیت مطلوب و مناسبی برخوردار می ‌باشد. پارچه های استفاده شده در صندلی ناهارخوری از کیفیت و دوام بسیار بالایی بهره می برد.

جنس پایه ها و ناحیه اتصال آنها به بدنه از دوام و مقاومت مناسبی بهره مند است. ناهارخوری کمجا به صورت گرد و مستطیلی نیز وجود دارد. مدل گرد به دلیل قابلیت کارایی بالا، شکل منسجم و یکپارچه از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد.

این محصولات دارای وزن سبکی بوده که این امر حمل و نقل و جابجایی آن را به آسانی امکان پذیر می سازد. در بهینه سازی فضاهای کم و کوچک، ناهارخوری کمجا به شیوه ای مطلوب و تاثیر گذار انجام وظیفه می نماید.

استفاده از این مدل ناهارخوری ضمن ایجاد جذابیت و زیبایی در فضای دکوراسیون داخلی، نگرانی های موجود در زمینه استفاده از ست ناهارخوری به علت محدودیت فضا را تا حد بسیار زیادی از بین می برد.