سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صندلی ناهارخوری شش نفره

صندلی ناهارخوری شش نفره : انتخاب بهترین گزینه برای خرید شاید مستلزم مراجعه به فروشگاههای متعدد باشد این موضوع برای مصرف کننده وقت­گیر و هزینه­بر خواهد بود. سایت دکوکده با ارتباط مستمر با صاحبان صنعت مبلمان سعی نموده است مجموعه­ای از تولیدات برندهای معروف در زمینه تولید صندلی ناهارخوری شش نفره را بصورت تصویری به مشتریان معرفی نماید.

صندلی ناهارخوری شش نفره

ضرورت تهیه صندلی ناهارخوری شش نفره:

در عصر فن­آوری با پیچیده شدن شکل امور، میزان روابط بین افراد رفته­رفته کاهش می­یابد. این موضوع تا حدی گسترش یافته است که روابط کانون خانواده را نیز تهدید نموده است. بهانه­هایی برای دورهم بودن اعضای خانواده می­تواند در سطح موثری در مدیریت این خطر عمل نمایند.

سهولت تهیه این محصول بهانه­ای برای دور هم بودن حول یک میز ناهارخوری از اهداف سایت دکوکده می­باشد. تا بتواند در افزایش سطح صمیمیت بین اعضای خانواده و نیز جامعه سهمی داشته باشد.

مزایای استفاده از صندلی ناهارخوری شش نفره:

تهیه صندلی ناهار خوری باید بر اساس ظرفیت میز ناهارخوری صورت گیرد. معمولا صندلی غذاخوری شش نفره برای میز ناهارخوری شش نفره انتخاب می­گردد.

با گسترش آپارتمان­نشینی و محدود بودن فضا در آشپزخانه و خصوصا در سالن پذیرایی انتخاب صندلی ناهارخوری شش نفره می­تواند دور­همی­های خانوادگی و نیز میهمانی­ها را پشتیبانی نماید.

ضرورت استفاده از ناهارخوری چهار نفره

در فضا­های کوچک معمولا از میز چهار نفری استفاده می­شود. استفاده از این نوع میز ناهارخوری گرچه برای سالن­غذاخوری و یا محیط آشپزخانه مناسب است ولی در صورت حضور میهمان استفاده از میز ناهارخوری را محدود می­نماید.

بنابراین انتخاب آینده­نگرانه در خرید صندلی ناهارخوری شش نفره برای یک میز ناهارخوری می­تواند انتخابی مقرون­بصرفه و کاربردی باشد.

انتخاب این محصول

با انتخاب خرید صندلی ناهارخوری شش نفره می­توان راس میز ناهار خوری را در فضاهای بلا استفاده منزل نظیر دیوار قرار داد و از چیدمان متقارن سه صندلی در طرفین استفاده کرد.

از این نوع چیدمان در دکوراسیون منزل برای قرار دادن راس و یا تاج میز در مجاورت پنجره برای بهره­مندی از نور بیشتر در زمان غذاخوری و نیز استفاده از مناظر طبیعی در معرض دید پنجره نیز استفاده می­شود.

چیدمان دو صندلی در راسهای میز و دو صندلی در هر طرف، تقارنی بسیار زیبا است که با استفاده از صندلی ناهارخوری شش نفره می­توان ایجاد کرد.

برای زیبایی بیشتر خصوصا در رستورانها، کافی­شاپها و مراکز پذیرایی سعی می­شود با انتخاب دو صندلی راس با رنگهای متفاوت از چهار صندلی دیگر؛ جلوه­ای از یک چیدمان مدرن و به روز را در دکوراسیون ایجاد کرد.

مواد اولیه صندلی ناهارخوری شش نفره :

صندلی ناهارخوری از مواد طبیعی نظیر چوب و یا از مواد پلیمری مصنوعی جایگزین چوب و یا از پلاستیک ساخته می­شود.

مزیت جنس چوب در ساخت صندلی غذاخوری شش نفره زیبایی و دوام آن است. چرا که به واسطه استفاده از چارچوب چوبی مستحکم از جنس گردو، راش و یا بلوط می­توان صندلی ناهارخوری شش نفره زیبا و مستحکمی تولید نمود.

تاثیرات مخرب استفاده از چوب بعنوان ماده اولیه برای ساخت این محصول، بر روی محیط زیست و همچنین حساسیت چوب در محیطهای مرطوب و روباز سبب شده است که استفاده از مواد اولیه جایگزین در سطح بالایی صورت بگیرد.

استفاده از مواد پلیمری به سبب قابل بازیافت بودن از گزینه­هایی است که مورد توجه تولید­کنندگان قرار گرفته است.

صندلی ناهارخوری ساخته شده از مواد پلاستیکی و مصنوعی به سبب سبکی، از محبوبیت بالایی برای استفاده در رستوران ها و فضاهای روباز نظیر تراس منازل برخوردار است.

مقاومت این­محصول در برابر رطوبت هوا و رنگ­پذیری بالای آن نسبت به چوب و از همه مهمتر قیمت مقرون­بصرفه آن باعث شده است که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد.

استفاده از شیشه و یا تلفیقی از شیشه و چوب و چرم نیز در ساخت صندلی ناهارخوری شش نفره رایج است. شیشه به واسطه قدرت انعکاس نور همواره مورد توجه دکوراتیوها و نیز کارخانجات سازنده صندلی ناهارخوری شش نفره بوده است.

استفاده از فلز، خصوصا فلز استیل نیز در ساخت این محصول رایج است. استیل به واسطه رنگ با شکوه خود و نیز استحکام بالا در ساخت صندلی ناهارخوری استفاده می­شود. تولید صندلی با استفاده از استیل استحکام و دوام محصول را در حد قابل ملاحظه­ای افزایش می­دهد.

خرید صندلی ناهارخوری شش نفره:

برندهای معروفی نظیر چوکا، برگ سبز، چوبکو، جامین چوب، آتین، اعتماد چوب، چوبین، رویال و ده­ها سازنده بنام کشور در زمینه ساخت صندلی ناهارخوری شش نفره فعالیت دارند.

انتخاب بهترین گزینه برای خرید شاید مستلزم مراجعه به فروشگاههای متعدد باشد این موضوع برای مصرف کننده وقت­گیر و هزینه­بر خواهد بود.

سایت دکوکده با ارتباط مستمر با صاحبان صنعت مبلمان سعی نموده است مجموعه­ای از تولیدات برندهای معروف در زمینه تولید این محصول را بصورت تصویری به مشتریان معرفی نماید. هر تصویر شامل توضیحات جامعی از محصول می­باشد که امکان ویژه مقایسه بین محصولات را مهیا نموده است.

کاربران سایت دکوکده می­توانند در شرایطی بسیار آسان و سریع محصول خود را انتخاب و با پرداخت آنلاین وجه محصول، سفارش خود را در اسرع وقت در درب محل تحویل بگیرند.