سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میز صندلی ناهارخوری جدید

میز صندلی ناهارخوری جدید : انتخاب میز صندلی ناهارخوری جدید برای خانه در نهایت اوج خلاقیت صاحب خانه را نشان می دهد،که باعث جان بخشیدن به فضا می شود و دکوراسیون داخلی خانه را تکمیل می کند. انتخاب یک سرویس میز و صندلی برای خانه می تواند هم باعث بزرگ نشان دادن خانه شود و هم باعث کوچک تر به نظر رسیدن خانه.

میز صندلی ناهارخوری جدید

سرویس ناهار خوری یک راه عالی برای تلفیق کردن فضای آشپزخانه و پذیرایی است. یعنی به این شکل که با یک میز و صندلی به راحتی می توانیم فضای غذا خوری در خانه را مشخص کنیم.

فضای غذا خوری که توسط میز صندلی ناهارخوری جدید ایجاد می شود باید یک فضای راحت و آرامی باشد تا مدت زمانی را که در آن فضا با خانواده خود به اشتراک می گذرانیم، یک تایم غذا خوری با نشاط و خوبی باشد.

انتخاب میز صندلی ناهارخوری جدید برای خانه در نهایت اوج خلاقیت صاحب خانه را نشان می دهد،که باعث جان بخشیدن به فضا می شود و دکوراسیون داخلی خانه را تکمیل می کند.

انتخاب سرویس غذاخوری مناسب

انتخاب یک سرویس میز و صندلی برای خانه می تواند هم باعث بزرگ نشان دادن خانه شود و هم باعث کوچک تر به نظر رسیدن خانه، این هنر بستگی به خلاقیت هنرمند دارد که با انتخاب یک میز صندلی ناهارخوری جدید دکوراسیون خانه را طوری طراحی کند که با طیف رنگ های روشن و لایت (در ادامه بحث بیشتر در مورد روانشناسی رنگ ها بحث خواهیم کرد.) باعث بزرگ تر نشان دادن فضای خانه شود یا بالعکس دکوراسیون خانه طوری طراحی شود که باعث خفه شدمن فضا و کوچک به نظر رسیدن محیط شود.

روانشناسی رنگ ها :

تاثیر رنگ ها در فضا خیلی بیشتر است. همان طور که در بالا اشاره کردیم طیف رنگ های روشن باعث بزرگی فضا می شود. دکوراسیون خانه با رنگ های روشن باعث روح بخشیدن به فضا می شود و محیط را سر زنده نشان می دهد. همان طور که می دانید رنگ های روشن و لایت تاثیر مستقیمی بر روح انسان دارد که با دیدن رنگ های شاد و روشن انرژی می گیرد.

رنگ های تیره نیز باعث می شود فضا سنگینی خاصی به خود بگیرد و محیط را کوچک نشان دهد. چون رنگ های تیره نوعی دل گرفتگی را به انسان القا می کند.

هر رنگی در جای خود زیباست. و تلفیق این رنگ با هم و ترکیب کردن آن ها در فضاست که باعث زیبایی و گیرایی دکوراسیون داخلی فضا می شود. مثلا ترکیب رنگ های سفید و سیاه کنار هم یک گیرایی خاصی دارد و کاملا دکوراسیون مدرن و کلاسیکی می شود.

انتخاب یک میز صندلی ناهارخوری جدید که صندلی های آن ترکیب رنگ های سیا و سفید باشد و یک میز در وسط آن ها با رنگ سفید یا سیاه فرقی ندارد، یک انتخاب بسیار زیبا و جذابی است این نمونه مثال برای این است که نشان دهیم تلفیق رنگ های تیره و روشن چگونه باعث گیرایی فضا می شود. و هیچ تفاوتی بین رنگ ها نیست که بگوییم، کدام خوب است یا بد. انتخاب و ترکیب این رنگ ها باهم فقط به طراح بستگی دارد که کدام نوع مورد پسند و انتخاب ایشان باشد.

نکته مهم برای انتخاب و خرید یک دست میز صندلی ناهارخوری جدید :

هنگام انتخاب و خرید کردن یک میز صندلی ناهارخوری جدید باید حتما راحتی و کارایی آن را نیز در نظر بگیریم، چون نه تنها برای غذا خوردن و به اشتراک گذاشتن غذا و باهم بودن است، بلکه از میز آن کار های روزانه مانند: خرد کردن سبزیجات هنگام آشپزی، نوشتن مشق ها و...خیلی کار های دیگر.

تمامی اعضای خانواده از آن کار می کشند، پس باید کاملا با دوام و مستحکم باشد و کارایی خوبی داشته باشد. در هنگام خرید باید دقت که از لحاظ فیزیکی با بدن ما متناسب باشد، به این شکل که ارتفاع میز و صندلی و زاویه ای که هنگام استفاده از آن ها بالا تنه و پاها های ما ایجاد می کند مناسب و ایده آل باشد.

تمامی سرویس های غذاخوری جدید از دو نفره شروع شده تا 24 یا 28 نفره ادامه می یابند. انتخاب آن هم بستگی به تعداد اعضای خانواده و رفت و آمد های خانه دارد. بسیاری از خانه های بزرگ یا خانه هایی که رفت و آمد های زیادی دارند از دو دست سرویس ناهار خوری برای خانه خود استفاده می کنند.

بهترین جنس میز و صندلی

بهترین جنس های میز صندلی ناهارخوری جدید از چوب درختانی ساخته می شود که درخت آن در جنگل های آمریکای جنوبی رشد می کند. و بهترین چوب برای آن ها چوب درخت گرده، بامبو و بلوط می باشد. اگر قیمت برای شما اهمیتی ندارد این چوب ها بهترین انتخاب برای خرید یک دست میز صندلی ناهارخوری جدید هستند.

چون این چوب ها از نظر قیمت کمی گران تر از جنس های دیگر هستند و هم دوام و استحکام بیشتری دارند.