سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی خرید پسته

فروشگاه اینترنتی توشه بر عرضه کننده پسته اکبری اعلا درجه یک و انواع دیگر پسته ها می باشد. پسته یکی از مهم ترین جز آجیل و خشکبار می باشد. ایران اولین و بهترین تولید کننده پسته اکبری در جهان است. درخت پسته انواع مختلفی دارد که احتمالاً تا به حال هنگام خرید با نام‌های آن آشنا شده‌اید. مهم‌ترین فاکتور در خرید پسته شور یا پسته خام طعم آن است، که بیش از هر چیز به تازگی پسته برمی‌گردد. اما اندازه‌ و رنگ‌های پسته در انواع مختلف مانند کله قوچی، احمد آقایی، اکبری و فندقی متفاوت است. پسته اکبری ظاهری درشت‌تر از سایر پسته‌ها دارد، به قول معروف مجلسی است و معمولا در آجیل استفاده می‌شود.

 

در فروشگاه اینترنتی پسته اکبری به عنوان یکی از انواع تجاری پسته طبقه‌بندی می‌شود که از نظر اقتصادی دارای بالاترین ارزش است. میوه‌های آن بادامی شکل، کشیده و درشت هستند و از خصوصیات این پسته می‌توان به رشد رویشی بالا و با سطح وسیع برگ اشاره نمود. زمان محصول دهی پسته اکبری عموما در دهه سوم شهریور می‌باشد.

 

پسته یا آجیل خندان از دیرباز جزو کالاهای اشرافی و مجلسی محسوب شده است. عمده خواستگاه پسته، ایران و شهر کرمان می باشد که انواع نژاد پسته چه از نظر نوع و طعم در آن به وفور یافت می شود. البته اخیرا استان های دیگری هم به تولید پسته روی آورداند از جمله یزد، خراسان، تهران و آذربایجان شرقی.

 

پسته جزء جدایی ناپذیر ترکیبات آجیل تواضع می باشد که برای تامین نیاز و ذائقه و سلیقه مشتریان گرامی انواعی از مرغوب ترین نوع پسته های ایرانی به نام های پسته کله قوچی، پسته اکبری، پسته احمد آقایی و پسته فندقی در 2 نوع خام و شور در فروشگاه آجیل و خشکبار تواضع ارائه می گردد. پسته های موجود در فروشگاه آجیل و خشکبار تواضع از نوع درجه 1 بوده و سایز بندی و قیمت های متفاوت نسبت به تقاضای مشتری صورت می گردد.

 

طبیعت پسته گرم و خشک است.

 

پسته اکبری به همین راحتی‌ها هم به ثمر نمی‌رسد. دست‌های بسیار به کار گرفته می‌شوند. کارگران فصلی و دائمی از شهرهای مختلف به انار می‌آیند. پسته‌ای که با این‌همه رنج زحمت عشق به بار می‌نشیند. بازهم راه طولانی در پیش دارد تا مهمان‌خانه‌های شما شود. این قصه پسته اکبری بود، پسته‌ای که مهمان شادی‌های شماست. خوردنی محبوب پرطرف‌دار در میان مردمان جهان. پسته‌ای که با زحمت بسیار مردم انار توانست جایگاه ویژه‌ای در میان انواع پسته‌های ایران باز کند.

 

مشخصات پسته اکبری

نوک پوست سبز متوسط است و رنگ پوست سبز در هنگام رسیدن میوه قرمز است. موقعیت شکاف خوردن پوست استخوانی در قسمت شکمی و پشتی مساوی است و شکل پسته مستطیلی کشیده است. رنگ رویی مغز بنفش قهوه‌ای و رنگ پوست استخوانی کرم تیره است؛ و رنگ رویی مغز بنفش قهوه‌ای و رنگ زمینه مغز زرد روشن و رسیدگی میوه از نوک شروع می‌شود. طول پسته خشک 12?22 میلی‌متر (زیاد)، عرض پسته خشک 61?12 میلی‌متر (زیاد) است.