سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد چندین سالی است در راستای حذف مانع بزرگ کنکوراقدام به پذیرش بدون کنکور دانشجو تحت عنوان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد نموده است.

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 در دو نیمسال (مهرماه-بهمن ماه)انجام می شود وداوظلبان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 می توانند با مراجعه با سایت azmoon.org در موقع مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 

چه کسانی می توانند در ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد نیمسال دوم انتخاب رشته کنند؟

دارندگان دیپلم نظام قدیم، دارندگان مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم فنی و حرفه‌ای، کاردانش، دیپلم نظری و فارغ‌التحصیلان مقطع کاردانی می توانند در مقاطع مختلف بنا به مدک خود اقدام به ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم نمایند.

 

 

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97-98

تاثیر معدل در ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد چند درصد است؟

ملاک پذیرش در بدون کنکور دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی می باشد و معدل کتبی بالاتر شانس قبولی شما را بالاتر میبرد.

 

 

یعنی بسته به تعداد متقاضیان و ظرفیت دانشگاه مورد نظر این معدل های بالاتر هستند که پذیرش می شوند.

زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم  دانشگاه آزاد چه تاریخی است؟

زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم  دانشگاه آزاد از نیمه دوم آذر ماه شروع خواهد شد.(ورودی های بهمن)

 

 

داوطلبان حتما قبل از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید از مقطع تحصیلی که میخواهند انتخاب کنند و اینکه رشته ی مورد نظرشون اطلاع کافی داشته باشند زیرا امکان ویرایش وجود ندارد و باید کارت اعتباری دوم خریداری کنند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد بهمن 97

نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد به صورت دو مرحله ای است که مرحله اول خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد و مرحله دوم که از حساسیت بیشتری برخوردار است و داوطلبان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد چوه امکان ویرایش اطلاعات و یا تغیر گروه آزمایشی امکان پذیر نمی باشد.

در سالهای نه چندان دور همواره راهیابی به دانشگاه برای بسیاری از متقاضیان از طریق کنکور و آزمون سراسری مشکل و طاقت فرسا بود. در سالهای اخیر دانشگاه آزاد بدون آزمون نیمسال دوم اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های مختلف و دانشگاه های مختلف بدون کنکور نموده است.

بیش از 4 سال می باشد که این دانشگاه بدون کنکور دانشجو می پذیرد. تا سال 93 دانشجویان دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد بدون کنکور پذیرش می شدند اما از سال 93 به بعد نحوه ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه تغییر پیدا کرد، به طوری که داوطلبان رشته های نظری برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد میتوانند رشته هایی غیر از گروه نظری خود انتخاب کنند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای کارشناسی پیوسته 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97 با سالهای دیگر خیلی متفاوت می باشد، سامانه ثبت نام بدون کنکور کاملا هوشمند می باشد و دیگر انتخاب رشته بر اساس کد رشته نیست و با اعلام علاقه مندی به رشته و دانشگاه سایت اولویت را مشخص خواهد کرد.

 

امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نهایی وجود ندارد این نکته مهمترین بخش نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد، داوطلبین بدون کنکور دانشگاه ازاد باید کاملا دقت نموده و کد رشته های تجربی بدون کنکور را صحیح وارد نمایند.

شرایط ثبت نام اینترنتی بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد 97-98 

درباره نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 ابتدا باید به این نکته توجه نمود که این ثبت نام به دو دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته تقسیم می شوند. منظور از کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد همان لیسانس پیوسته می باشد در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته داشگاه آزاد کسانی می توانند شرکت کنند که دارای شرایط لازم باشند، یعنی دارای هم مدرک دیپلم و هم مدرک پیش دانشگاهی باشند و دارای حد نصاب معدل برای ورود به رشته مورد نظر باشد چون امسال برای مهر ماه نیز پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.