سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اره دورکن ایتالیایی

اره دورکن ایتالیایی، دستگاهی است که در صنایع چوب و کارخانجات بزرگ برای برش چوب ، ام دی اف و....با ابعاد و قطعات بزرگ استفاده میگردد. وجود این دستگاه خطای برش را تا حدودی کاهش داده است. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با اره دورکن ایتالیایی گفته شده.

دستگاه اره دورکن

اره دورکن دستگاهی است که در صنایع چوب و کارخانجات بزرگ برای برش چوب ، ام دی اف و.... با قطعات و ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. وجود این دستگاه خطای اندازه گیری در هنگام برش را کاهش داده و وجودش در صنایع چوب ، کابینت سازی و هر صنعتی که نیاز به برش چوب داشته باشد حیاتی می باشد. به طور خلاصه می توان گفت ارزان ترین اره دورکن ها اره دورکن های چینی می باشد که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم.

علاوه بر آن متناسب با هزینه کارایی و ویژگی های مورد نیاز می توان اره دورکن مناسبی تهیه کرد که در هنگام خرید خدمات پس از فروش و گارانتی نیز داشته باشد. با اره دورکن های نوین چوب و فلدر آشنا شدیم.

به فراخور مقاله و مجال صحبت با ویژگی ها کارایی ها ی آن ها و همچنین از هر برند با یک مدل از اره دورکن های تولید شده توسط این دو برند آشنا شدیم و کارایی ها و ویژگی های یک مدل از دستگاه  های تولید شده را بررسی کردیم اکنون و در ادامه مقاله قبل به بررسی اره دورکن ایتالیایی می پردازیم و آن را با توجه به ویژگی هایش معرفی خواهیم کرد.

اره دورکن ایتالیایی

یکی از اره دورکن های خوبی که می توان در صنایع چوب نام برد اره دورکن ایتالیایی است که سال هاست در صنعت چوب و برش جهان  از آن ها استفاده می شود و کار برش چوب ام دی اف و دیگر مشتقات چوب با ابعاد بالا را راحت کرده است. اره دورکن ایتالیایی با کیفیت ها و برند های مرغوب و عالی در بازار موجود می باشند که میتوان از گریگگو GRiggio واس سی ام   scm group  نام برد.

تفاوت اره دورکن ساده و اتوماتیک

محصولات و اره دورکن ایتالیایی را علاوه بر خرید  حضوری از سایت های اینترنتی نیز تهیه کنید. اره دورکن ایتالیایی همانند دیگر اره دورکن ها به صورت کلی به دو دسته ساده (دستی) و مکانیکی(اتوماتیک) تقسیم می گردند و همانطور که در مباحث قبل گفتیم اره دورکن دستی به وسیله دست تنظیم می شود زاویه برش ارتفاع و.... همه به وسیله دست تنظیم می گردد.

ولی در اره دورکن های اتوماتیک ایتالیایی تنظیمات به وسیله صفحه لمسی دستگاه انجام می گردد و برای راه اندازی آن نیاز به آموزش و تبحر خاصی ندارید و از روی دفترچه راهنمای آن به آسانی می توانید تنظیمات لازمه را انجام دهید.

انواع اره دورکن

با توجه به حرکت بر سطح چوب نیز این دستگاه ها به سه دسته ریلی ، واگنی و لوکوموتیوی موجود میباشند که درمورد هر کدام و طول عمرشان در قسمت های قبلی مقاله اشاره کردیم و توضیحاتی ارائه دادیم. تقریبا تمامی اره دورکن ها و بالطبع اره دورکن ایتالیایی، بر اساس همین پارامترهای موجود  ساخته میگردند که با پیشرفت علم و روز افزون مهندسی ایرادات آن رفع شده و کارایی و کیفیت بیشتری نسبت به سایر محصولات پیدا میکنند.

از دیر باز اره دورکن ایتالیایی و برند های ایتالیایی از بهترین تولید کنند گان این صنعت بوده و دستگاه های تولیدی این شرکت ها با کارایی بسیار بالا گویا و معرف شرکت خود می باشند کما اینکه قیمت این محصولات با توجه به قیمت ارز گذاشته  می شود و در اختیار ما قرار میگیرد ولی نسبت به کارایی کیفیت و خدمات پس از فروش آن ها قیمت مناسب و در خوری دارند.

خرید اینترنتی محصولات اره دورکن

البته خرید محصولات این چنینی به صورت اینترنتی که در زمان و وقت  شما صرفه جویی می کند به صرفه تر بوده و خریدی آسان را برای شما فراهم میکند. همچنین در فروشگاه های اینترنتی می توانید براحتی مدل ها و قیمت ها و کارایی ها را باهم مقایسه کنید و خرید مناسب تری انجام دهید.

امیدواریم که توانسته باشیم اره دورکن های مناسبی به همراه برندهای آن ها را به شما معرفی کرده و شما را با کارایی و کیفیت و ویژگی های این محصولات آشنا کنیم.