سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 کاردانی ناپیوسته

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 کاردانی فوق دیپلم

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی شامل دو مقطع کاردانی و دو مقطع کارشناسی می باشد که شرایط ورود به هرکدام از مقاطع با هم متفاوت است، در این مقاله کامل 4 مقطع را مورد بررسی قرار خواهیم داد اول از هر چیز ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 شامل دو دوره می باشد:

  1. کاردانی پیوسته
  2. کاردانی ناپیوسته

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 کاردانی پیوسته

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون کاردانی پیوسته سال 1398 برای داوطلبانی می باشد که تنها مدرک دیپلم دارند، هم دیپلم نظری و هم دیپلم فنی و مدرک بالاتری ندارند، این دسته از داوطلبان می بایست رشته ای را انتخاب کنند که با رشته دیپلم خود متجانس باشد به استثنای چند رشته که اکیدا توصیه می شود برای اطلاع از رشته های جدید، بازار کار آنها، جدول تجانس با معدل ورودی؟ لیست و آدرس دانشگاه ها و .. با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 کاردانی ناپیوسته

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مقطع و دوره کاردانی ناپیوسته در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور برای داوطلبانی واجد شرایطب می باشد که دیپلم نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، و .. دارند و قصد ادامه تحصیل در دوره کاردانی دارند و یا رشته ی مورد علاقه آنها در دوره کاردانی ناپیوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال: رشته دامپزشکی بدون کنکور را فقط در دوره کاردانی ناپیوسته آزاد بر اساس سوابق تحصیلی 99-98 داریم که آزمون ندارد و خیلی از داوطلبین این مقطع را به خاطر این رشته انتخاب نموده اند، توصیه مش ود برای اطلاع از رشته های تجربی بدون کنکور و پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشید.