سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ست میز ناهارخوری و مبل

ست میز ناهارخوری و مبل :

تفکیک اقلام ضروری و غیر ضروری برای خانه کمک خواهد کرد که خریدی رضایت بخش و مقرون به صرفه را تجربه کنید. با نگاهی به گذشته متوجه خواهیم شد که، وسایلی چون،ست میز ناهار خوری و مبل  جز اقلام ضروری در زندگی پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها محسوب نمی شد، ولی امروزه با گذشت سالیان زیاد از آن روز های بی نهایت ساده، تصور خانه ای بدون مبل و میز غذاخوری تقریبا غیر ممکن است، زیرا بسیاری از وسایلی که زمانی فقط جنبه تزیینی و لوکس داشتند اکنون به وسیله ای ضروری و مورد نیاز تبدیل شده اند.

ست میز ناهارخوری و مبل:

ستمیز ناهارخوری و مبل، جزء آن دسته از اقلامی است که امروزه در زندگی به اندازه یخچال، فریزر و تلویزیون ال سی دی و ... لازم و ضروری به حساب می آید. به نظر می رسد انتخاب آن کار ساده ای نیست، بنابراین برای رسیدن به ایده آل درون ذهن و قلبتان تلاش کنید.

اول فروشگاهی را بیابید که انواع مدل ها، سبک ها و رنگهای مختلف از برندهای مختلف داخلی و خارجی را برای پاسخگویی به علایق و سلایق مختلف دارا باشد و با قیمت های مناسب و روشهای پرداخت اینترنتی، راحتی و رضایت صد در صدی مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده باشد.

 در نهایت برای خرید بی نظیر ست میز ناهار خوری و مبل شما ملزم خواهید شد تا اطلاعاتی از:

 

·        در ایجاد هارمونی رنگ،ست میز ناهار خوری و مبل با فرش، پرده، کف، آباژور، بوفه و کنسول، گلدان ها و.... تلاش کنید.

·        به بدنه و پایه مبل، جنس فریم و استخوان بندی توجه ویژه داشته باشید.

·        روکش و پارچه، بافت و رنگ بندی پارچه، هم از لحاظ کیفیت و هم از نظرزیبایی ظاهری در انتخاب ست میز ناهارخوری و مبل اگر بگوییم حرف اول را می زند گزاف نگفته ایم. 

·        توجه به کیفیت، قابلیت شستشو و مقاومت در برابر لکه، حتما راحتی بیشتری را برای خریدار به همراه خواهد داشت.

·        متریالی از چوب درخت بامبو، چوب درخت سیاه، چوب راش، چوب کامپوزیت، ام دی اف، چوب درخت گردو و...

·        مدل های شیشه ای، چوبی، فلزی،استیل، کنده کاری، معرق کاری، گرد، مستطیل، مربع، بیضی و ... با توجه به اینکه تشخیص متریال به کار رفته نیاز به تجربه دارد، لذا راهنمایی خواستن و مشاوره با فروشنده و افراد متبحری که در این زمینه سالها فعالیت صادقانه داشته اند می تواند کمک شایانی باشد.

·        اشنایی با انواع سبک دکوراسیون منزل: دکوراسیون تلفیقی، دکوراسیون کلاسیک، دکوراسیون سنتی، دکوراسیون مدیترانه ای، دکوراسیون مینیمال، دکوراسیون ساحلی، و.... تعیین سبک دکوراسیون منزل و سایر وسایل در کنار ست میز ناهارخوری و مبل، قبل از اقدام به خرید، مسیر و هدف خرید شما را مشخص می کند و از سر در گمی و بلاتکلیفی رهایی می یابد.

·        ارگونومی مناسب همراه با راحتی و آرامش در صندلی های میز ناهار خوری

·        فضای موجود و متراژ خانه

·        و حتی شناخت بیشتر روحیه و سلیقه خود و خانواده تان اینکه طالب فضاهای مینیمال هستید و یا طالب فضاهای شلوغ ، اینکه تمایل به سبک سنتی دارید یا کلاسیک و .... را پیگیری و کسب کنید تا خریدی لذت بخش داشته باشید.

انتخاب ست میز نهارخوری و مبل

تصمیم در این زمینه که فقط خواهان زیبایی و جذابیت ظاهری هستید و قصد دارید فقط پیرو مد باشید در واقع حس زیبایی پسندی شما غالب است و دیگر مسائل را نادیده می گیرد؟ و یا زیبایی ست میزناهارخوری و مبل، برایتان چندان اهمیتی ندارد و فقط به دنبال راحتی و کیفیت کالا هستید؟ و یا اینکه هم زیبایی و هم راحتی و آرامش را با هم و در کنار هم می خواهید؟

 در نهایت جواب این سوالات به شما کمک خواهد کرد به دنبال همان چیزی باشید که خواهانش هستید. در واقع به شما کمک میکند تا با قلب و ذهن خود تصمیم بگیرید.

به هر حال بهتر است مروری داشته باشیم بر نکاتی که برای خرید ست میز ناهارخوری و مبل جذاب و راحت لازم است بدانیم:

 در نظر گرفتن متراژ و فضای پذیرایی برای انتخاب ست میز ناهار خوری و مبل را در اولویت خرید خود قرار دهید. اگر فضایی بزرگ و جادار دارید مشکلی برای خرید میز ناهارخوری در ابعاد بزرگ مثل {10 ، 12، 18} نفره وجود نخواهد داشت.

ولی اگر در آپارتمانی با مساحت کوچک زندگی میکنید خرید میز ناهار خوری 6 نفره و مبلمان جمع و جورتر علاوه بر زیبایی و راحتی بیشتر، به شما کمک خواهد کرد که در دکوراسیون سایر اقلام پذیرایی مثل آباژور، بوفه، میزهای کوچک دکوری،کنسول تزئینی، و ... با دست باز تر عمل کنید. توجه کنید زیبایی و جذابیت ست میز ناهارخوری و مبل در منزل به فضای خالی اطراف و فضای رفت و آمد بین آن بستگی دارد تا کانون توجه باشد.

 با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، خرید یک کالای باکیفیت از یک برند معتبر داخلی یا خارجی می تواند شما را سالها از تعویض و تعمیر دور نگه دارد.

و در نهایت خرید از یک فروشگاه خوش نام و متعهد که خدمات و ضمانت پس از فروش دارد باعث خواهد شد به خرید خود اطمینان کنید و رضایت و شادی را به خود و خانواده تان هدیه دهید.