سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از بهترین مقاصد تحصیلی و مهاجر پذیر دنیا

بسیاری از کشورهای دنیا در زمینه تولید علم سرآمد و دارای بهترین دانشگاه های دنیا با کیفیت تدریس و تحصیلی عالی هستند به طوری که از راه مهاجرت تحصیلی نخبه ها از سراسر دنیا این چرخه علم و درآمدزایی از طریق پذیرش دانشجو را زنده نگه داشته و از طرفی با مهاجرت نخبه ها برای تحصیل در این کشورها و گرفتن اقامت به پیشرفت کشورشان سرعت میبخشند.

از طرفی دانشجویان بسیاری که در صدد تحصیل در خارج از کشور هستند مسیر سختی در انتخاب کشور مقصد خود را دارند چراکهمیخواهند بهترین کشور را انتخاب کنند تا آینده ای درخشان برای خود بسازند. طبیعتا برای یک انتخاب درست و متناسب با شرایط خود بهتر است با یک مشاور مهاجرت تحصیلی مشورت کرده تا راه اشتباهی را نروید.

بنابر آخرین آمار U.S.News لیست 10 کشور برتر از نظر مهاجرت عبارتند از آمریکا، کانادا، استرالیا، سوئیس، سوئد، استرالیا، آلمان، نروژ، دانمارم، هلند وفنلاند که به جز سه مورد اول باقی کشورها از کشورهای اروپایی هستند و تمامی کشورهای یاد شده دارای کیفیت بالای تحصیل، رفاه و عدالت اجتماعی هستند که میتواند بهترین مقصد اعزام دانشجو برای ادامه تحصیل باشند.

دیگر مساله مهم برای یافتن بهترین کشور برای تحصیل در نظر گرفتن هزینه تحصیل و بورسیه های موجود است. برای گرفتن بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان در کشور های خارجی دو راه وجود دارد. یکی گرفتن فاند و فول فاند و دیگری مهاجرت تحصیلی به کشورهایی که تحصیل در آن ها رایگان است و شرایط اپلای مهیا است.

در ادامه انواع فاند را برای شما آورده ایم:

·        کمک هزینه های تحصیلی جهت زنان

·        کمک هزینه های تحصیلی که یا بلاعوض هستند و یا با بازپرداخت بلند مدت ارائه میشوند

·        در ازای کارهای دانشگاهی حقوق ماهیانه و یا سالیانه به افراد تعلق میگیرد

·        کمک هزینه های تحصیلی مربوط به دانشجویانی که مهارت یا توانایی های خاصی دارند

·        روش های دیگر برای تامین هزینه های تحصیل مانند کارورزی Interinship