سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع عکاسی صنعتی

?

دسته بندی های متعدد عکاسی صنعتی شامل موارد زیر است، اما محدود نمی شود:

تبلیغات

عکاسی صنعتی?

این ژانر عکاسی شامل تصاویری است که یک محصول یا خدمات را تبلیغ می کند و در بیلبوردها، پوسترها، صفحات مجلات، تبلیغات آنلاین، کاتالوگ محصولات و غیره استفاده می شود.

تصاویر وب سایت

عکاسی تبلیغاتی?

همه تصاویری که برای تبلیغ محصول جدید مورد استفاده قرار می گیرد یا همراه با یک بیانیه مطبوعاتی مثل بنر استفاده می شود.

عکاسی مد

عکاسی مد?

وقتی شما می گویید “عکاسی صنعتی” اکثر مردم به عکاسی مد فکر می کنند. این نوع عکاسی می تواند در آتلیه یا خارج از منزل باشد.

یا می تواند شامل مدلهای پولی باشد که در حال مدل سازی یک محصول هستند.

برای عکاسان مد، هر عکسبرداری منحصر به فرد است. دانستن نحوه ظاهر کردن افراد و هدایت آنها یک مهارت بزرگ است. این برای این نوع کارها بسیار مفید است.

عکاسی مد?

عکاسی محصول

عکاسی محصولات?

عکاسی محصول?

این یک دسته بزرگ دیگر است. می توانید عکس های محصول را در استودیو یا خارج از منزل بگیرید. عکاسان عمدتا در یک استودیو عکاسی می کنند، بنابراین زمینه خوبی برای استفاده آنلاین دارند.

انجام این نوع کارها مستلزم آشنایی شما با کار در استودیو است. این شامل کنترل چراغ های استودیو برای به دست آوردن جلوه های دلخواه بر روی محصولات شما می شود.

عکاسی از محصولات آرایشی و بهداشتی

این نوع عکاسی نیز به دو شکل ژورنالی یعنی عکاسی در خانه و در فضای غیر استودیو.

معمولا برای فضای مجازی و خیلی کم در سایت استفاده می شود. اما نوع دیگر در استودیو و با استفاده از تجهیزات عکاسی انجام می شود.

عکاسی محصولات آرایشی?

عکاسی غذا

عکاسی غذا?

این دسته از عکاسی تجاری ممکن است شما را به یاد افرادی بیندازد که از غذای خود برای اینستاگرام عکس می گیرند. اما انجام آن به عنوان یک حرفه ای می تواند یک پله عالی باشد!

شما می خواهید با یک طراح غذا کار کنید تا غذا به بهترین شکل برای دوربین جلوه کند. این نوع کار همچنین شامل عکسهای تحریریه رستوران است. این بدان معناست که سریعاً تجهیزات خود را در یک رستوران در یک بازه زمانی مشخص تنظیم کنید. در عین حال، باید نورپردازی ایجاد کنید که غذا را جذاب و در عین حال طبیعی جلوه دهد.

پرتره های محیطی

عکاسی صنعتی?

این به معنی عکس گرفتن از افراد در محیط کارشان است.

به عنوان مثال، ممکن است به یک مهد کودک بروید و از تعدادی از کارکنان در حال مراقبت از گیاهان عکس بگیرید. شما نشان می دهید که چگونه مهد کودک سطح بالایی از مراقبت از محصولات خود را حفظ می کند.

بیشتر اوقات بصورت حرکتی کار خواهید کرد و ممکن است برای برخی از سایت ها به مجوزهای خاصی احتیاج داشته باشید.

نکاتی برای عکاسی صنعتی

عکاسی تجاری یک صنعت هیجان انگیز و در عین حال رقابتی است. برخی از مشهورترین عکاسان جهان، عکاسان صنعتی هستند. در اینجا 6 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند در دنیای تجاری پا به عرصه بگذارید.

شبکه خود را فعال نگه دارید

به عنوان یک عکاس صنعتی، داشتن شبکه ای از روابط حرفه ای خوب بسیار مفید است. نه تنها برای ارجاع خوب است، بلکه به عنوان مجموعه ای از منابع نیز عمل می کند.

استودیو ندارید اما برای عکاسی به یک استودیو نیاز دارید؟

 شاید شما یک عکاس صنعتی را می شناسید که آتلیه اختصاصی خود را دارد و می تواند آن را روزانه به شما اجاره دهد. آیا پروژه عکاسی مد دارید و به کمک نیاز دارید؟ شاید شما یک استایلیست یا میکاپ آرتیست می شناسید که بتواند ظاهر مورد نیاز مشتری را ایجاد کند.

حتی شناخت افراد دارای ارتباط با مکان های مختلف می تواند مفید باشد. وقتی یک نقطه خاص به عنوان پس زمینه مناسب برای دید مشتری شما عمل می کند، می توانید از آنها بپرسید.

نکاتی برای شروع

ما واقعاً نمی توانیم به گذشته برگردیم و بپرسیم که اولین فرایند عکاسی صنعتی چه بوده است. به همین ترتیب، ممکن است دچار سردرگمی زیادی در مورد نحوه ورود به صنعت شوید.

?