سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد مدرک آیلتس در کسب و کار

تفاوتی ندارد که قصد به دست آوردن فرصت شغلی در ایران را داشته باشید یا برای مهاجرت به کشور دیگر و اخذ فرصت شغلی به دنبال شرایط خاصی باشید؛ به هر حال، نمره آزمون آیلتس برای‌تان یک مزیت عالی است.کاربرد مدرک آیلتس به گونه‌ای است که پس از دریافت آن می‌توانید فرصت‌های پذیرش در دانشگاه‌های مختلف را بررسی کنید.

نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی جهان مدرن شناخته شده است افراد زیادی در سراسر جهان به دلایلی سعی در یادگیری زبان انگلیسی دارند یکی از دلایل اصلی یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی این است که از این زبان به عنوان زبان بین المللی کسب و کار و صنایع هنری و علمی میتوان استفاده کرد.نمره آزمون آیلتس برای کار در سطوح مختلف و شرکت های مختلف متفاوت است. برای مثال اگر بخواهید از کانادا به دنبال پذیرش شغلی باشید، باید حداقل نمره آیلتس تعیین شده توسط هر کارفرما را بررسی کنید و مطابق با همان مدارک ارائه کنید.

در نیوزلند حداقل نمره این آزمون 4 درنظر گرفته شده است و برای استرالیا، این حداقل 5 و 6 اعلام شده است. هرچه نمره بالاتری در آزمون کسب کرده باشید، امکان موفقیت‌تان در فرصت‌های شغلی بهتر، بالاتر خواهد بود. جالب است بدانید در ایران نیز، بسیاری از شرکت‌های معتبر بین‌المللی با تعیین سقف نمره آیلتس، دست به پذیرش افراد در شغل‌های مختلف می‌زنند.

 

حتما در جریان مراودات روزانه با دوستان و هم‌سن و سال‌های خودتان، اسم آزمون آیلتس به گوش‌تان خورده است. این آزمون بین‌المللی یکی از پرکاربردترین آزمون‌های زبانی است که در سراسر جهان شناخته می‌شود. کافی است قصد مهاجرت یا دریافت پذیرش دانشگاه‌های بی‌المللی و خارجی را داشته باشید تا ضرورت شرکت در این آزمون ایجاد شود. آیلتس دارای دو نوع آزمون آکادمیک و جنرال است که در ادامه با جزییات آن آشنا خواهید شد.

  1. آزمون آکادمیک آیلتس: کاربرد مدرک آیلتس آکادمیک برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در رشته‌های مختلف دانشگاه‌های خارجی را دارند. در واقع، تمام دانشگاه‌های انگلیسی زبان، برای پذیرش دانشجو در جایگاه‌های مختلف به نتیجه این آزمون احتیاج دارند.
  2. آزمون جنرال آیلتس: کاربرد مدرک آیلتس جنرال برای افرادی است که قصد مهاجرت دارند. اقدام جهت دریافت پذیرش کار در کشورهای دیگر و همچنین، درخواست مهاجرت به بسیاری از آن‌ها، نیازمند دریافت مدرک آیلتس جنرال است.