سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های اطلاع از کانفیگ لپ تاپ ایسوس

در این مقاله، با ده مورد از بهترین کانفیگ لپ تاپ در سال 2023 آشنا خواهیم شد. این لپ‌تاپ‌ها با ترکیب قدرت پردازشی به‌روز، کارت‌های گرافیک قدرتمند و طراحی‌های ساختاری بی‌نظیر، برتری خود را اثبات کرده‌اند. از لپ‌تاپ‌هایی که مناسب کاربران حرفه‌ای و دانشجویان تا به دستگاه‌هایی که برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده‌اند، در این مقاله همه را پوشش خواهیم داد. آماده‌اید این سفر برای کشف بهترین کانفیگ لپ تاپ‌ در سال 2023 را شروع کنید؟ بیایید همراه ما در ایران پشتیبان ان ایکس وان باشید!

اگر هنوز اقدام به خرید لپ تاپ نکرده اید، اولین راه برای دریافت کانفیگ لپ تاپ asus مورد نظرتان، مراجعه به وب سایت ایسوس و یا فروشگاه های اینترنتی لپ تاپ است. در این وب سایت ها تمامی مشخصات فنی لپ تاپ اعم از سی پی یو، مادربرد، رم، هارد و… قابل دسترس هستند. روش دیگر، مشاهده کانفیگ لپ تاپ در فروشگاه است که معمولاً در کنار دستگاه قرار داده می شود. البته روی جعبه لپ تاپ ایسوس نیز کانفیگ مورد نظر نوشته شده است. اما اگر لپ تاپ را خریده اید و می خواهید کانفیگ آن را مشاهده کنید و یا اینکه قصد تعمیر لپ تاپ ایسوس را دارید و می خواهید قبل از آن، کانفیگ لپ تاپ را بدانید، می توانید از دو روش استفاده کنید.

اول اینکه مای کامپیوتر را باز کرده و در فضای خالی کلید راست کنید سپس گزینه Properties را انتخاب نمایید. در اینجا کانفیگ رم و پردازنده قابل دریافت است. روش دوم که کانفیگ کامل تری از لپ تاپ ارائه می دهد، از طریق دسترسی به منوی System Information به دست می آید. این منو از طریق منوی استارت قابل دسترس است. پس از باز کردن اطلاعات سیستم، در این منو تمامی سخت افزارها را مشاهده می کنید و می توانید اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید.

جدید ترین لپ تاپ های Asus در رنج های قیمتی مختلف و با مشخصات سخت افزاری متفاوت که نیاز های طیف وسیعی از کاربران را پوشش می دهند در سال 2023 به بازار عرضه شده اند. ایسوس یکی از معروف ترین برند ها می باشد که در زمینه های مختلف ساخت ابزار تکنولوژی، مخصوصا ساخت لپ تاپ های قدرتمند فعالیت دارد. این برند انواع گوناگونی از لپ تاپ ها را برای کاربران مختلف تولید می کند.

به عنوان مثال شما می توانید لیست  بهترین لپ تاپ گیمینگ های دنیا را نگاه کنید که بخش عمده ای از آن را مدل های ایسوس تشکیل داده اند. البته مدل های این شرکت مختص به گیمینگ نمی باشد و لپ تاپ های سبک تر و ساده تر را نیز برای کارهای اداری و دانشجویی تولید می کند. در ادامه بهترین و جدید ترین لپ تاپ های  Asusرا که در یک سال اخیر به بازار عرضه شده اند، معرفی می کنیم.