سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی : لپ تاپ Asus rog G713RM R9

لپ تاپ  Asus rog G713RM R9 از سری ROG لپ تاپ های برند ایسوس می باشد. لپ تاپ های ROG ایسوس در کنار لپ تاپ های سری TUF سری کاربری گیمینگ محسوب می شوند و جزو بهترین لپ تاپ های گیمینگ می باشد. برند ایسوس در واقع یکی از بهترین برند های تولید کننده لپ تاپ در دنیا می باشد که یکی از سری محصولات  این شرکت سری ROG است. سری راگ لپ تاپ های گیمینک قدرتمندی هستند که خود در سه نوع به بازار عرضه می شوند. برند ایسوس در واقع سری راگ را با هدف خلق  قدرتمند ترین و کاربردی ترین لپ تاپ های گیمینگ تولید کرد. در ادامه به معرفی یکی از لپ تاپ های سری راگ یعنی لپ تاپ Asus rog G713RM R9 می پردازیم.

قبل از اینکه به معرفی  لپ تاپ Asus rog G713RM R9 بپردازیم، ابتدا به معرفی لپ تاپ های  سری ROG ایسوس و ویژگی های آن می پردازیم. ایسوس که یکی از بهترین مارک لپ تاپ های جهان است، سری ROG یا Republic Of Gamers را به طور اختصاصی برای گیم طراحی نمود و در این سری از لپ تاپ هایش امکانات پرمیوم و حرفه ای را در اختیار گیمرها و کاربران خود قرار داده است. این سری از لپ تاپ ها با صفحه نمایش عالی و گرافیک حرفه ای و همچنین سیستم خنک کنندگی مبتکرانه، توانسته است تجربه بازی کردن را برای کاربران چند سطح بالا تر برده و تجربه ای عالی را به مخاطبش القا نماید. به غیر از این موارد طراحی ظاهری منحصر به فرد این لپ تاپ ها از مهم ترین شاخصه های آن ها می باشد. همچنین بهره گیری از نورپردازی RBG در کیبورد و بدنه این لپ تاپ ها زیبایی خاصی به آن می بخشند. سری راگ در واقع در سه سری Strix، Flow و Zephyrus به بازار عرضه می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا می باشند.

سری Flow جزو لپ تاپ های تبدیل شونده محسوب می شوند و به سادگی به یک تبلت تبدیل می شوند و بازی ها را به اجرا درمی آورند.

سری Zephyrus  دارای طراحی زیبا و خاصی می باشند و در برخی از مدل ها با دو صفحه نمایشگر با نام Zephyrus Dou به بازار عرضه می شوند.

در آخر به سری Strix می رسیم. این سری دارای صفحه نمایش های متفاوت با نرخ نوسازی متفاوت می باشند دارای چند کانفیگ مختلف از جمله :

G713RM  R9(6900) 16 1TBSSD 6G(3060)              

لپ تاپ Asus rog G713RM R9

پس از معرفی مختصر و کلی سری لپ تاپ های ROG برند ایسوس، حال به معرفی یکی از محصولات این سری یعنی لپ تاپ Asus rog G713RM R9 خواهیم پرداخت. این لپ تاپ از سری  Strix محصولات ROG  ایسوس است و یکی از جدید ترین لپ تاپ های آن می باشد که  از بهترین لپ تاپ های گیمینگ حال حاضر دنیا می باشد. طراحی ظاهری بسیار زیبا و همچنین نوار RBG به کار برده شده در  قسمت های مختلف آن، جلوه فوق العاده ای به آن بخشیده است. پردازنده مرکزی آن Ryzen 9 و از برند AMD می باشد. در ادامه به طور دقیق تر مشخصات آن را توضیح خواهیم داد.