سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه لپ تاپ لنوو و اچ پی | تفاوت اصلی آن ها

مقایسه لپ تاپ لنوو و اچ پی که هر دو جزو برند های مطرح جهان می باشند کاری است که می خواهیم در این مطلب انجام دهیم. هر دو برند لنوو و اچ پی لپ تاپ هایی با کیفیت ساخت بالا به بازار عرضه می کنند و دارای لپ تاپ های قدرتمندی می باشند. بالا بودن کیفیت ساخت هر دو برند کار را برای خرید لپ تاپ  و انتخاب میان آن ها سخت می کند. اگر شما نیز مانند کاربر های دیگر میان این دو لپ تاپ گیر کرده اید و دچار شک و تردید هستید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا تفاوت این دو برند را در از لحاظ کیفیت ساخت، قیمت، پشتیبانی، طراحی و… با هم بررسی نماییم.

بهترین لپ تاپ های لنوو 2023 از زمانی که به بازار عرضه شدن نشان دادند که مسیر رو به پیشرفت این شرکت توقف ناپذیر است. لنوو با عرضه لپ تاپ های مختلف به بازار همواره خود را در رقابت با سایر شرکت های تولید کننده لپ تاپ نگه داشته و بازار فروش خوبی دارد. قبل از این که به مقایسه لپ تاپ لنوو و اچ پی بپردازیم ابتدا هر کدام از این دو برند را به طور جداگانه و مختصر معرفی می کنیم.

برند چینی لنوو در سال 1984  توسط گروهی از مهندسان آکادمی علوم در شهر پکن و با نام هولدینگ Legend  تاسیس گردید و بعد از چند سال این شرکت به نام Lenovo تغییر نام داد. این شرکت در ابتدا تمرکز خود را روی تولید تلویزیون گذاشته بود اما بعد از مدتی به سوی تولید کامپیوتر تغییر مسیر داد. پس از چند سال تولید رایانه های شخصی، برند لنوو به مرور وارد عرصه تولید تلفن هوشمند و تبلت شد. در حال حاضر عمده شهرت این شرکت به خاطر تولید لپ تاپ های با کیفیت برای مشاغل و امور شخصی می باشد. هر چند که در چند سال گذشته با تولید سری لپ تاپ های گیمینگ Legion، در زمینه تولید بهترین لپ تاپ های گیمینگ

 

 

در مطلب به مقایسه لپ تاپ لنوو و اچ پی  پرداختیم و  سعی نمودیم تا جایی که مقدور باشد تفاوت های آن ها را ذکر نماییم. در واقع به طور قطع نمی توان گفت که کدام برند به دیگری برتری و ارجحیت دارد زیرا هر کدام از این برند ها در برخی از موارد نسبت به دیگری برتری دارند. در کل برای مقایسه بهتر است که دو لپ تاپ از این دو برند را با هم مقایسه نمایید.  در صورتی که کمبود بودجه ندارید و محدودیت مالی ندارید بهتر است که بین این دو برند، لپ تاپی از برند اچ پی را انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لپ تاپ های برند لنوو و اچ پی به سایت و فروشگاه اینترنتی NX1 مراجعه نمایید.