سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های لپ تاپ دانشجویی تا قیمت 10 تومان

خرید لپ تاپ دانشجویی ارزان را با توجه به نیازها و بودجه‌ی محدود، می‌توانید انجام دهید، دانشجویان نیاز به یک لپ تاپ دارند زیرا این ابزارها برای تحصیل و انجام وظایف آنها بسیار مهم هستند. یک لپ تاپ قابل حمل است و به دانشجوها امکان می دهد تا در هر زمان و هر مکان دسترسی به منابع درسی، متون درسی و اطلاعات ضروری را داشته باشند. همچنین، با استفاده از یک لپ تاپ می توانند به ایمیل خود دسترسی داشته باشند و با اساتید و دانشجویان دیگر ارتباط برقرار کنند .

لپ تاپ دانشجویی ارزان همچنین امکان اجرای نرم افزارهای ضروری برای تحصیل را فراهم می کنند. برای مثال، دانشجوها می توانند از نرم افزارهای آموزشی، نرم افزارهای تحلیل داده، برنامه های طراحی و دیگر ابزارهای مرتبط با رشته تحصیلی خود استفاده کنند.همچنین، دانشجوها می توانند با استفاده از یک لپ تاپ ارائه ها، پروژه ها و گزارش های خود را بنویسند و به راحتی آنها را ویرایش و به اشتراک بگذارند. همچنین، می توانند تحقیقات خود را انجام دهند و به راحتی به منابع دیجیتالی دسترسی پیدا کنند.

اگر نخواهید لپ‌تاپ دست‌دوم بخرید، باید بدانید در زمان نگارش مقاله‌ی پیش‌‌رو، حداقل باید حدود 10 میلیون تومان برای خرید لپ‌تاپ اقتصادی نو هزینه کنید. در این بازه‌ی قیمتی، لپ‌تاپ‌های زیادی در بازار وجود دارد که اکثرشان هم مشخصات کم‌وبیش یکسانی دارند.

در‌این‌میان، مدل‌هایی هستند که در‌مقایسه‌با سایر مدل‌ها، ارزش خرید بیشتری دارند و تجربه‌ی کاربری بهتری را دراختیارتان قرار می‌دهند. پیشنهاد می‌شود اگر انتظار سرعت و عملکرد نسبتاً خوبی از لپ‌تاپ خود دارید،‌ در این بازه‌ی قیمتی سراغ خرید لپ‌تاپ دست‌دوم از یک فروشنده‌ی قابل‌اطمینان بروید.لپ تاپ ایسوس ممولا جز بهترین گزینه ها برای خرید در شرایط سخت و ضروری است.

معرفی برند Asus

قبل از اینکه به موضوع خرید لپ تاپ ایسوس و نکات مربوط به آن بپردازیم ، ابتدا به معرفی برند ایسوس می پردازیم. ایسوس در واقع یک شرکت چند ملیتی تایوانی می باشد که در سال 1989 تاسیس شد. این شرکت پس از تاسیس به سرعت یک فروشنده بزرگ در زمینه فروش کامپیوتر تبدیل شد. البته نقطه عطف پیشرفت و ترقی این کمپانی در زمینه دیجیتال، تولید اولین مادر برد یعنی پردازنده Intel 486 بود که در آن زمان توانسته با تولید آن پردازنده ای بهتر از خود اینتل تولید کند.

پس از این موفقیت بود که برند ایسوس توانست به برندی جهانی تبدیل شود و در ادامه محصولات برند ایسوس به یکی از پر فروش ترین محصولات تبدیل شوند. امروزه برند ایسوس در وهله اول در تولید لپ تاپ های گمینیگ سرمایه گذاری کرده و توانسته بهترین لپ تاپ های گیمینگ

 

دنیا را در این چند سال تولید نماید. این برند در سال های اخیر توانسته کارت های گرافیک مخصوص خود را نیز تولید کند و در برخی از مدل لپ تاپ های تولیدی اش به جای کارت گرافیک های برند انویدیا از آن ها استفاده می کند.